اخبار روز سینما

ویدیو : ازدحام مردم برای عکس گرفتن با رضا پروانه

آخرینا ویدیوی ازدحام مردم برای عکس گرفتن با رضا پروانه در رسانه ها پخش شد که مربه مرطه قسمت اخر سریال محبوب پوست شیر ​​می باشد.

به تازگی جمعیت زیادی از طرفداران برای عکس گرفتن با رضا پروانه پس اکران فیلم سریال پوست شیر ​​جمع شده بودند. گویا دلیل اصلی عکس گرفتن بازیگر نقش رضا پروانه با مردم، بازیگری عالی این هنرمند بوده است.

ازدحام مردم برای عکس گرفتن با رضا پروانه

سریال «پوست شیر» به نقطه پایان خود رسید. خیلی از کسانی که پای این سریال در شبکه نمایش خانگی نشستند، از آن راضی بودند و گان این مجموعه چه چیز مهمی است از اینکه همه ساخته شده اند حرف بزنند و عزادار با حرف بزنند و عزادار با حرف با نعیم و همسرش، برای این غم اشک. بریزند و در جستجوی قاتل باشند.

گویا پس از تموم شدنم اکران قسمت اخر پوست شیر، عکس گرفتن بازیگر نقش رضا پروانه با مردم بسیاری از مخاطبین را شوکه گرده بود؛ زیرا جمعیت زیادی میخواستند با او عکس بگیرید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عکس گرفتن بازیگر نقش رضا پروانه با مردم را ببینید:

عکس گرفتن بازیگر نقش رضا پروانه با مردم

در فصل اول و دوم پوست شیر، بخشی از مردم در سناریوهای ذهنی خود، «رضا پروانه» «دومرمسیی اقاتل یا حداقل همدست قاتل می‌دانستند. آنها می‌گفتند که این همه رفاقت در این زمانه بعید است و حتماً پروانه دنبال می‌کند و به زودی به آن وارد می‌کند.

قصه هرچه جلوتر رفت، رضاپروانه رفیق‌تر شد و در فصل سوم، بخشی با خود فکر کرد که دد کُردند چقدر نیاز به یکی مثل رضا پروانه دارد. رفیقی که همه زندگی‌اش را برایت بگذارند. بزند، بخورد، بایستد، بنشیند، بخرد و بفروشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا