اخبار روز سینما

ویدیوی جنجالی از رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی [+ویدیو]

ویدیویی از رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی آخرینا در رسانه‌ها پخش می‌شود که حواشی زیادی را برای این بازیگر معروف ایرانی ایجاد کاردت می‌کند.

رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران شد، او که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ با فیلم “درخت گلابی گلابی گلابی گلابی گلابی ساخته داریوش دنیای دنیای دنیای مهرجویی مهرجویی وارد دنیای دنیای دنیای دنیای بازیگری شد، بار بار درباره الی الی” ” در ایران مقابل دوربین رفت و بعد از آن به خارج از کشور مهاجرت کرد.

مادرش فهیمه رحیم نیا متولد 1326 در تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از فرانسه اسه. از آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد خانواده فراهانی دیری از بازگشتشان به ایران نگ. بهزاد فراهانی سال 53 به دلیل مشکلاتی که ادامه کار در ایران را به دلیل نگاه سیاسی اش به مهاجرت کرد و پس از انقلاب به ایران بازگشت.

بیشتر بخوانید:

عکس های جدید گلشیفته فراهانی بر روی مجله خارجی [+عکس]

خالکوبیه نامشروع گلشیفته فراهانی سر صدای زیادی را ایجاد کرد

در ادامه می‌توانید رقص گلشیفته فراهانی را ببینید:


رقص گلشیفته فراهانی

اسم گلشیفته در شناسنامه رهاورد ثبت شده به این دلیل که نام دارد گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب تشخیص داده نشده بود. در خانه و در میان دوستان او را گلی صدا می کنند اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. او کودکی اش در یوسف آباد گذشت و از 5 سال آموزش پیانو را آغاز کرد. موسیقی خاص داشت.

بیشتر بخوانید:

ویدیو توهین گلشیفته فراهانی به مردم ایران و سازمان [+ویدیو]

رقص گلشیفته فراهانی

تصویری از یک زن و شوهر ایرانی در خیابان توجه‌ها را جلب کرد! [+عکس]

این بازیگر ایرانی، در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم مراکش که در سال ۲۰۱۳ برگزار شد، هیئت داوران بود. گلشیفته فراهانی بعد از از کشور در عرصه خوانندگی هم فعالیت است و ترانه‌هایی از زندگی جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا