اخبار روز سینما

ویدیویی از نوازندگی پیانو مهراوه شریفی نیا

به تازگی، روز گذشته، ویدیویی از نوازندگی پیانو مهراوه شریفی نیا منتشر شد که حواشی و بازخوردهای متنوع را با خودش همراه داشت.

به جدید، ویدئویی از پیانو زدن مهراوه شریفی نیا عنوان تحت پیانو نواختن مهراوه شریفی نیا در فضای مجازی منتشر شده است که حواشی و بازخوردهای متنوع را به همراه داشته است.

پس از ویدئوی نوازندگی پیانو توسط مهراوه شریفی نیا بازخوردهای خوبی برای این بازیگر کم حاشیه تلویزیون همراه پیدا کرد که جالب تد و.

ویدیویی از نوازندگی پیانو مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون است که یک خانواده هنرمارند د. مهراوه شریفی نیا خواهر دارد که او نیز بازیگر و پدر و مادر، نیز از بازیگران مطرح و باتجربه‌ای کشور هستند. او علاوه بر بازیگری نوازندگی هم می‌کند که در ادامه، ویدئویی از پیانو نواخترن او.

مهراوه شریفی‌نیا متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۰ در تهران بازیگر اهل ایران است. فارغ‌التحصیل رشته موسیقی کلاسیک در دانشگاه هنر تهران می‌باشد. انتشار تصاویری از نوازندگی مهراوه شریفی‌نیا، بازیگر مشهور در فضای مجازی پربازدی ش.

پیانو نواختن مهراوه شریفی نیا

در ادامه می‌توانید شریفی نیا را ببینید:

وی فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی نقش فریده در سریال روز حسرت ۱۳۸۷ به شهرت رسید. مدرک ریاضی فیزیک دارد و در رشته موسیقی دانشگاه تهران فارغ التحصیل می شود. شریفی نیا یک در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی ادامه درس خواندن در این رشته انصراف.

ساز تخصصی او پیانو است. او در پروژه شاخه گلی برای دبورا دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی‌نیا بازیگر و نقاش است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا