اخبار روز سینما

ویدیوهایی ز عاشقانه های هانده ارچل و کرم بورسین + [جذاب های لعنتی]

با اینکه کرم بورسین و هانده ارچل جدا شدند، اما به نظرم این دو یکی از بهترین زوادج‌ـ. کلیپ های عشق بازی هانده ارچل و کرم بورسین را ببینید.

بیشتر بخوانید:

عشق بازی هانده ارچل و کرم بورسین

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است که با بازی در سریال دختران آفتاب وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

بعد از انتشار خبر جدایی کرم بورسین و هانده ارچل که خیلی طرفداران آن‌ها را ناراحت کرد، در رابطه با هانده ارچل و یلدیریم به گوش رسید. برخی از خبرنگاران این دو هنرمند ترک را شکار کردند، اما هنوز این رابطه علنی نشد.

کلیپ های عاشقانه هانده ارچل و کرم بورسین

کرم بورسین و هانده ارچل

خبر داغ هانده ارچل و کاعان یلدیریم در مجازی پیچیده شد و آن‌ها شهر در حال مسافرت بودند. کائان که از هانده، با حادثه خواننده رابطه داشت، پس از حادثه، با هانده ارچل صمیمی شد.

اما این رابطه طولی نکشید و از هم جدا شدند. کرم بورسین بعد از هانده ارچل با هیچ دختری وارد رابطه نشده است (یا لااقل علینی نکرده). هانده در مصاحبه جدیدش اشاره کرد که فعلا با کسی در رابطه نیست و اگه بشه خبر میده

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

خواهر هانده، غمزه ارچل با اینفلوئنسری به نام جانر یلدیریم ازدواج کرده است. آیلین ماوی یلدیریم سه ساله نیز حاصل این ازدواج است. روابط این دو خواهر که مادر خود را بر اثر سرطان از دست دادند، بسیار نزدیک است. هانده ارچل و شوهر خواهرش هم دوستان خوبی هستند.

کلیپ های عاشقانه هانده ارچل و کرم بورسین
کلیپ های عاشقانه هانده ارچل و کرم بورسین

گزارش خبری این روزها از هانده ارچل شنیده شده است، بیماری سرطان خواهرزاده هانده ارچل. نام او ماوی است و دختر غمزه ارچل، خواهر هانده است. آیلین ماوی، دختر 2.5 ساله غمزه.

عشق بازی هانده ارچل و کرم بورسین ; از نگاه‌هایی که حواسش نیست:

بهش بگو دوستش داری بدون اینکه بهش بگی دوسش داری :))

دلبری هاشون:

بیشتر بخوانید:

عشق بازی هانده ارچل و کرم بورسین

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا