اخبار روز سینما

وقتی میمون به شعبده بازی ناشیانه مرد می خندد!/ویدئو

مردی ترفند ناشیانه ای برای بازی با میمون اندیشیده است.

به گزارش پی ام آپ، میمون ناز پس از انجام این شعبده بازی از خنده منفجر می شود!

داستان مرگ یک شامپانزه در باغ وحش ارم

به گفته رئیس اداره حیات وحش و محیط زیست استان تهران، شامپانزه باغ وحش ارم بر اثر ضرب و شتم شامپانزه دیگری جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره نظارت بر حیات وحش و محیط زیست استان تهران جزئیات مرگ یک شامپانزه 18 ساله در باغ وحش ارم را تشریح کرد.

محمد کرمی رئیس اداره حیات وحش و محیط زیست استان تهران در واکنش به خبر مرگ یک شامپانزه در باغ وحش ارم گفت:

روزی که از مرگ شامپانزه 18 ساله مطلع شدیم به همراه دامپزشک برای انجام کالبد شکافی به باغ وحش ارم رفتیم. بر اساس تورم های مغزی زیر پوست سر این شامپانزه، مشخص شد که این تورم ها ناشی از ضربه ای است که یکی از شامپانزه ها وارد کرده است.

 

مشکلات روانی شامپانزه ها

وی در پاسخ به اینکه چرا باید همه شامپانزه ها کنار هم نگهداری شوند، گفت: شامپانزه های باغ وحش ارم چند سالی است که با هم هستند، گله سه نفره بودند و این اتفاق در یکی از گله ها افتاد.

رئیس اداره حیات وحش و امور محیط زیست استان تهران با بیان اینکه باید منتظر نتیجه کالبد شکافی باشیم، افزود: برای اطمینان از عدم سوءتغذیه یا مسمومیت فوتی، کالبد شکافی کامل انجام و نمونه برداری شد. نمونه برداری شده از تمام روده ها و احشاء.

وی درباره شانس زندگی شامپانزه سه ساله باغ وحش ارم (باران) در میان دیگر شامپانزه های این باغ وحش که مشکلات روحی دارند، گفت:

این بچه شامپانزه هنوز به گروه شامپانزه های باغ وحش ارم معرفی نشده است و حالا باید دید علت درگیری آنها چه بوده است و در طبیعت حیوانات نیز با یکدیگر دعوا می کنند و یکی می کشد و دیگری را از بین می برد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا