اخبار روز سینما

چرا دنیا جهانبخت میگوید اسمم باید در گینس ثبت شود؟!/ویدئو

دنیا جهانبخت مثل همیشه ویدیویی از خودش را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

به گزارش پی ام آپ، در بخشی از این ویدئو او از بی‌شوهری‌اش گله می‌کند و در ادامه بدون نام آوردن از مهراد جم به او به خاطر رها کردن زندگی‌شان کنایه می‌زند.

زندگی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30آبان 1368 در تهران، چهره جنجالی اینستاگرام و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران است.

او به عنوان یک مدل عکس شروع کرد، سپس مدتی را در ترکیه گذراند و اکنون در انگلیس و ترکیه زندگی می کند.

دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در خانواده ای چهار نفره در شمیران به دنیا آمد، پدرش مجید جهانبخت دار فانی را وداع گفت و مادرش خانه دار و دارای یک برادر است.

آشروع دنیا جهانبخت با فیسبوک

او در سال 86 زمانی که 18 سال داشت با حضور در شبکه اجتماعی فیس بوک و انتشار عکس هایش توجه زیادی را به خود جلب کرد و در مدت کوتاهی هزاران فالوور به دست آورد.

او فعالیت خاصی نداشت و فقط عکس هایش را گذاشت که از قضا در آن مدت این عکس ها به سرعت دست به دست شدند و جلب توجه کردند.

دنیا جهانبخت به همراه خانواده اش به ترکیه مهاجرت کرد

بعد از اتمام تحصیلاتم در ایران به صورت خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم، خدا را شکر خانواده ام وضعیت مالی خوبی داشتند و همیشه حمایتم می کنند.

قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.

قهرمان زندگی من مادرم است.

قهرمان زندگی من مادرم است، خداوند او را همیشه حفظ کند و سایه اش را بالای سرم نگه دارد، سلامتی مادرم همه چیز زندگی من است.

جذب بازدید در اینستاگرام

برای اولین بار در سال 1394 نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی دست به دست شد و خبر تصادف پورشه زرد رنگ که زمانی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود، دست به دست شد.

در این حادثه پریوش اکبرزاده کشته شد و دانیا که اولین نفری بود که این خبر را اعلام کرد هواداران زیادی برای او جمع کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا