اخبار روز سینما

ویدئو: صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش

در ویژه برنامه نوروزی که به تازگی از شبکه ورزش پخش می شود، صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش ، بازخوردهای جالبی را به همراه داشت.

پس از اینکه در ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه‌های ورزشی، خیابانی دعوت شدند، دیدم که او با بر توضیح دادن خیابانی برای سوتی هایش این مصاحبه را آغاز کرد. ویدئوی حرف های جواد خیابانی برای سوتی دادنش که به تازگی منتشر شد، بازخوردهای منتشر شده را در فضای رسانه بسازید.

بیشتر بخوانید:

فیلم با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج

صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش

جواد خیابانی درباره اشتباهات گزارشگری توضیحاتی داد و در زمینه خاطره‌ای جالب از جان ماتسن، مشهوری که به تازگی درگذشته است، تعریف کرد. او گفت:

شما اگر اینترنت سرچ کنید اشتباهات جان متسن را که بزرگترین تاریخ فوتبال است، یک لیست می‌آورد که یکی از آن‌هاست، با این که تلویزیون‌های سیاه سفید است، اما تیمی تیمی که زرد زرد پوشیده شده است،.

او در ادامه، خطاب به گزارشگران جوان در برنامه ادامه داد:

از خود راضی باشید، اما از خود راضی نباشید و به حرف مردم توجه نکنید.

مثلا:

توضیح دادن خیابانی برای سوتی هایش

خیابان جواد ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج، فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران. جواد خیابانی سال ۱۳۷۳ تا کنون در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان شرکت داشته است.

جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌های با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا آستانه ی کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد شاگرد اول کل دبستان های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و به خاطر اسناد مالی ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا