اخبار روز سینما

ویدئو: شایعه ازدواج پژمان بازغی حقیقت دارد؟ [+فیلم]

آیا پژمان بازغی دوباره ازدواج کرد؟ خبری که در فضای مجازی بازتاب‌های داشت. ازدواج مجدد پژمان بازغی کنجکاوی طرفدارانش را به همراه داشت.

به جدید ویدیویی تحت عنوان ازدواج دوم پژمان بازغی منتشر شده که حسابی هم سر و صدا به پا کرده است. کاربران می‌گویند که پژمان بازغی مجدد ازدواج کرده. این خبر توسط پژمان بازغی هنوز تکذیب نشده است.

شایعه خواستگاری پژمان بازغی از بازیگر کم سن سال در رستوران لاکچری در سکانسی از فیل

آیا پژمان بازغی دوباره ازدواج کرد؟

ماجرای عجیب ازدواج دوم پژمان بازغی

همسر سابق پژمان بازغی مستانه مهاجر است که ازدواجشان یک دختر به نام نفس است. از سال 1399 ماجرای جدایی پژمان بازغی همسرش مطرح شده است که هر بار جمشیدی ومستانه مهاجر آن را تکذیب می‌کند این خبر را به دست فراموشی سپرده می‌شود.

همسر دوم پژمان بازغی

ازدواج دوباره پژمان بازغی حقیقت دارد؟

پژمان بازغی و مستانه ماجرای طلاقشان را رسما علینی نکرده‌اند. اما شواهد می‌دهد که آن‌ها از هم جدا شدند که تمام عکس‌های دو را از پیج اسنتاگرام خود پاک کردند.

ازدواج پژمان بازغی

ویدیو ازدواج دوم پژمان بازغی

پس از مستانه مهاجر از پژمان بازغی، این به فعالیت های هنری خود ادامه می دهند چه موفق هم هستند. پژمان بازغی خود را از شبکه استانی گیلان آغاز به فعالیت های جدی بازیگری را دنبال کرد. و پس از ادامه فعالیت در نهایت در سال 1373 با بازی در فیلم اعتراف به شهرت رسید.

ازدواج مجدد پژمان بازغی

البته ناگفته نماند این ویدیو خبر از همکاری پژمان بازغی با یک برند لباس را می‌هد. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی ازدواج مجدد این بازیگر دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ازدواج کردن پژمان بازغی

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا