اخبار روز سینما

ویدئو: رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین

حالا که بسیاری از پشت صحنه های فیلم مورد انتظار جوکر 2 منتشر می شود، ویدئوی ویدئوی ویدئوی رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین به انتشار رسید.

پس از انتشار عکس‌ها و ویدئوهای متفاوت از پشت صحنه فیلم جوکر 2، حالا ویدئوی رقص لیدی گاگا نقش هارلی کویین عنوان تحت رقصیدن لیدی گاگا در فیلم جوکر منتشر شده که رقص راه پله لیدی گاگا در فیلم جوکر را نشان می دهد. این ویدئو می‌دهد که لیدی گاگا و رقص راه پله جوکر 2، یکی از سکانس‌های این می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از لیدی گاگا در فیلم جوکر 2

ویدیوی لو رفته از فیلمبرداری جوکر 2 منتشر شد !

رقص لیدی گاگا در نقش هارلی کویین

حالا که فیلم 1 است، پس از فروش فوق‌العاده و جوایز متنوع در سینمای آمریکا و چراغ سبز دومین قسمت را تاد فلیپس به همراه واکین فنیکس، نقش اساسی در فیلم دارند، ویدئوهایی پشت صحنه‌های صحنه‌های این اثر را دارد. بیشتر تشنه لب می‌گذارد.

پس از رفتن سکانسی از تعقیب و گریز واکین، دادگاه لیدی گاگا، ویدئویی از رقصیدن لیدی گاگا قامت هارلی کوئین کوئین داده می‌شود که فضای مجازی را ترکاند.

مثلا:

رقصیدن لیدی گاگا در فیلم جوکر

Joker: folie à deux، یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی آمریکایی به کارگردانی فیلیپس بر اساس فیلمنامه‌های می‌باشد که برای همکاری با سیلور سیلور نوشته شده است. این فیلم اساس جوکر و دیگر شخصیت‌هایی است که انتشارات دی سی کامیکس ظاهر و به دنبال آن جوکر عمل می‌کنند.

فیلمبرداری Joker: Folie à Deux در دسامبر 2022 آغاز شد. این فیلم قرار است در 4 اکتبر 2024 در سینما اکران شود. از بازیگران فیلم می‌توان خواکین فینیکس، وزازی بیتز نقش آرتور فلک سوفی داموند را در فیلم اول در لیدی گاگا بازی می‌کنند، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا