اخبار روز سینما

ویدئو/ داستان ویژه یحیی گل محمدی برای یک پرسپولیس دو آتشه

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با انتشار ویدئویی جالب در صفحه اینستاگرامش هواداران قرمز را خوشحال کرده است.

پرسپولیسی ها بامداد می دانستند که با پیروزی مقابل پیکان تهران چگونه گام مهمی برای قهرمانی و قهرمانی بردارند.

اما تک گل مهدی ترابی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، حاشیه دیگری داشت. چرا که برخی از رقبای این تیم مدعی شده اند که صحنه پنالتی بسیار مشکوک بوده و تیم داوری اشتباه کرده است.

با این حال پیروزی حیاتی ماسکاراس روخاس پایتخت، شادی عمومی هواداران این تیم در کشور را بیدار کرده است.

در همین راستا ساعاتی پیش یحیی گل محمدی ویدئویی جالب از شادی هوادار جوان قرمز پس از گلزنی مهدی ترابی در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

آیا تصمیم سرمربی پرسپولیس اعلام شده است؟

امروز خبرهایی مبنی بر ختم پرونده و توقف جلسه و جریمه 100 میلیون تومانی گل محمدی منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر که هفتم بهمن ماه با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید، باشگاه خوزستان از سرپرست پرسپولیس شکایت کرد. مربی یحیی گل محمدی به کمیته اخلاق.

کمیته اخلاق پس از طرح این شکایت اعلام کرد که صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و پس از گذشت چندین ماه اخیرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شده است.

اما در شرایطی که امروز خبرهایی مبنی بر ختم پرونده و توقف جلسه تعلیق و جریمه 100 میلیون تومانی گل محمدی منتشر شد، طبق ردپایی که به دست آمده، کمیته انضباطی تاکنون به این پرونده رسیدگی نکرده است. .

در آخرین جلسه این کمیته به پرونده گل محمدی رسیدگی نشد و شاید حتی اعضای کمیته انضباطی نیز پس از بررسی به این نتیجه برسند که صلاحیت رسیدگی و ارجاع پرونده را با مستندات ندارند. به کمیته دیگری

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا