اخبار روز سینما

ویدئو: تیزر کوتاهی از فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب

پس از اعلام شدن از اول فروردین فصل دوم برنامه مهمونی پخش می شود، چندی پیش تیزر کوتاهی از فصل جدید برنامه مهمونی ایرج طهماسب پخش شد.

فصل دوم و جدید برنامه‌ی مهمونی با و اجرای کارگردانی ایرج طهماسب، نوروز 1402 پخش می شود و حالا فیلیمو، تیزر فصل جدید مهمونی را منتشر کرد. در اولین تیزر معرفی فصل 2 مهمونی ایرج طهماسب کسانی که در این فصل حضور دارند را می‌برد.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

اولین عکس از برنامه مهمونی ایرج طهماسب

تیزر کوتاهی از فصل جدید برنامه مهمونی

مهمونی، مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر گفتگو با نویسندگی کارگردانی و مجری گری ایرج است که از 101 در رسانه های شبکه های خانگی نماوا و فیلم پخش می شود و حالا پس از این که فصل دوم ساخته شود، مجموعه ای بهتر ساخته می شود. تیزر فصل دوم برنامه مهمونی به انتشار رسید.

در ادامه می توانید تیزر فصل دوم برنامه را ببینید:

اولین تیزر معرفی فصل 2 مهمونی

در این، در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب به تازگی به آن نقل کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. شخصیت‌های بزرگی که اکثر آن‌ها در این سالن هستند به زندگی اضافه می‌شوند و اتفاقات جذابی را رقم می‌زنند.

هوتن شکیبا کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل، الی امامی، امیر ادیب و شعبانی صداپیشگان مجموعه‌اند عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما شیما شیما، علی پاکدست پاکدست و شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا