اخبار روز سینما

ویدئو ببینید: بدل جانی دپ در نماز عید فطر دیده شد

اخیراً فردی در ایران به بدل جانی دپ معروف است و ویدیویی تحت عنوان بدل جانی دپ در نماز عید فطر در تهران از او منتشر شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به تازگی بدل جانی دپ در تهران به طور مجدد دیده شد. امین ثالث در شهر تبریز متولد شده و این روزها به دلیل شباهت زیادش با بازیگر مطرح هالیوودی با نام جانی دپ در مراسم عزاداری سر و صدایی را به پا کرده است.

پس از انتشار ویدیو عکس‌هایی تحت عنوان جانی دپ در عید فطر و بدل جانی دپ مجدداً جنجال‌هایی در فضای مجازی به پاک کردن و توجه به رسانه‌ها و کاربران فضای مجاز ی را جلب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

اولین مصاحبه تصویری با جانی دپ ایرانی [+فیلم و عکس]

بدل جانی دپ در نماز عید فطر

بدل جانی دپ در نماز عید فطر

امین ثالث:

دانشجوی پزشکی همیشه ثابت دلیل به دلیل سهل انگاری خودم نتونستم ادامه بدم تا د و ماه پیش هم کنکور بودم… اما به دلیل گسترش شغل دومم دیگه‌رو هم فعلا ک نارم و توی بازارهای فعالیت های مالی دارم.

ویدئو ببینید: بدل جانی دپ در نماز عید فطر دیده شد

جانی دپ در تهران

امین ثالث:

خیلی وقته مردم میگفتن شبیه جانی دپی ریش نگاه میداشتم، موهام کوتاه بود… میگ فتن شبیه نقش پروفسور جانی دپی همیشه کلاسیک می‌پوشم و عاشق اکسسوری ام خیلی‌ها بابت عینک که همیشه میزنم میپرسن… من عینک زیاد دارم چون چشمام به نور حساسه و ذیت میشه از عینک هام هم شبیه عینکای جانیه.

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا