اخبار روز سینما

ویدئو: بازی جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو

اخیرا ویدیویی از حرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو از رسانه های خانگی مجازی پخش شده است که حواشی زیادی برای آن به همراه داشته است.

اخیرا ویدیویی از عجیب ترین حرکت بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو در رسانه های مجازی منتشر شده است. مانند یک ویدیو حرکت دیدنی بهنام بانی در کنسرت صادقلو سروصدای زیادی در فضای مجازی از سوی کاربران ایجاد کرده است.

حرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو

عجیب ترین حرکت بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو

از هفته گذشته شرکت های برگزاری کنسرت و نمایندگان سالن های کنسرت جلساتی را با مسئولان دفتر موسیقی برگزار کرده اند تا زمینه را برای از سرگیری کنسرت ها فراهم کنند.

یکی از شروط اصلی برای از سرگیری کنسرت ها رعایت پروتکل های بهداشتی است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که 30 تا 50 درصد ظرفیت سالن‌ها برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به تماشاگران اختصاص یابد.

نمایندگان تالارهای کنسرت در تهران نیز آمادگی خود را برای ارائه تخفیف های لازم در هزینه های اجاره و خدمات فنی اعلام کرده اند تا شرکت های برگزارکننده کنسرت تمایل بیشتری به برگزاری کنسرت داشته باشند.

حرکت دیدنی بهنام بانی در کنسرت صادقلو

ویدئویی از عجیب ترین حرکت بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو را در ادامه مشاهده می کنید:

تالارهای کنسرت تهران افزایش قیمت سال جاری را اعمال نکرده و همان پایه اجاره بهای سال گذشته را در نظر گرفته اند. ضمناً این تالارها شامل 50 درصد تخفیف قیمت سال گذشته می باشد.

همه این اتفاقات رخ داده و همه در کنار هم قرار گرفته اند تا بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت ها و رونق رویدادهای موسیقی باشیم.

در این میان مهم ترین شرط برگزاری کنسرت ها عدم افزایش قیمت بلیت است. این بدان معناست که برگزارکنندگان قرار نیست قیمت بلیت ها را افزایش دهند. اما نگاهی به قیمت های اعلام شده برای کنسرت های کیش چیز دیگری را نشان می دهد.

کنسرت‌های کیش در گذشته نسبت به سایر نقاط کشور گران‌تر بود. پیش از شیوع ویروس کرونا، قیمت بلیت کنسرت‌های کیش از 100 تا 250 هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا