اخبار روز سینما

ویدئوی کشف حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​را ببینید [+فیلم]

برخی می‌گویند کشف حجاب «پانته‌آ بهرام» قربانی گرفت. در ادامه می‌توانید ویدئویی کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر را ببینید فلذا با پی ام آپلود همراه بمانید.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برکناری مدیر سینما لوتوس در جریان اکران اکران “پس۳ش” دلیل نداشتن حجاب یک بازیگر خبر داد. پانته آ بهرام در جریان اکران عمومی پوست شیر کشف حجاب کرد. پانته آ بهرام که در سینما لوتوس در کنار دیگر هنرمندان حضور داشتند بدون حجام درم این د. کشف حجاب پانته آ بهرام جنجال زیادی را در پی داشت که شما همراهان عزیز می‌توانید وید کشف حجاب را از طریق لیتکی که قبل‌تر پیوستید ببینید.

تعریف و تمجید امیر جعفری درمورد پانته آ بهرام بازیگر نقش مادر ساحل [+ویدیو]

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر ​​پانته آ بهرام حجاب خود را برداشت

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

پانته آ بهرام بدون حجاب

چند بعد از ساعت از حضور پانته‌آ بهرام بازیگر در مراسم اکران سریال جدید خود بدون حجاب، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی، مدیر سینمایی که او در آن حضور یافته بود د. در ادامه به این موضوع پرداخت و واکنش‌ها در برابر این اتفاق را در بررسی خواهرم ک.

حبیب ایل‌بیگی، ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با معاونت سرمایه‌گذاری‌چهذار و برای مثال:

مدیر سینمای نمایش دهنده سریال به دلیل «عدم اقدام عمل و به موقع» فرد «متخلف و قانون شکن» به بیرون از فضای سینما از سمت خود برکنار شده است.

پانته آ بهرام بدون حجاب
پانته آ بهرام بدون حجاب

واکنش آمنه السادات ذبیح‌پور به سریال پوست شیر ​​در فضای مجازی بازتاب آشکار‌اشت . پانته‌آ بهرام در اکران مردمی سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد، این اقدام با ویناک دی همراه شد. عکسی از توییت عصبانیت آمنه سادات ذبیح پور از کشف حجاب پانته آ بهرام در اختتامی را ببینید:

ویدئوی کشف حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​را ببینید [+فیلم]

بی حجابی پانته آ بهرام در اکران عمومی سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام (متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برنده چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای بازی در بچه های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. جدا از سینما و تلویزیون، او در بیش از ۲۰ تئاتر، مانند مرگ یزدگرد، بازی کرده است.

ویدئوی کشف حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​را ببینید [+فیلم]

مسئولین می‌گویند:

اشتباهات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

برخی از افراد بی حجابی پانته‌آ بهرام و برکناری مدیر سینمای لوتوس را با تیرهای چون ید پوست شیر ​​بعد از کشف حجاب پانته‌آ بهرام به اکران مردمی قسمت آخر سریال پوسرت شی د. حرکت جنجالی پانته آ بهرام در اکران قسمت آخر پوست شیر ​​بسیاری از مردم را متعجب کرد. مثلا:

پس از حواشی ایجاد شده در برنامه اکران قسمت پایانی «پوست شیر» مدیر سینما لوتوس برشکنا.

بازیگر پوست شیرکشف حجاب کرد

ویدئوی کشف حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​را ببینید [+فیلم]

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینمای روز گذشته در اکران مردمی قسمت سریال پوست شیر ​​شیر شیر باری حاضر شد این در حالی است که سه روز پیش وزیر ارشاد به طور ضمنی تهدیرد کرده بود که همچنان بر مواضع خود ممنوع الکار می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا