اخبار روز سینما

ویدئوی لو رفته از تصاویر +18 افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی [+فیلم]

قبل‌تر عکس بی حجاب افسانه بایگان بازتاب شدید‌ای داشته… اما کشف حجاب افسانه بایگان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی بازتاب جدی‌تر دارد و در ادامه این عکس را دید.

به نقل از رکنا، افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی بی حجاب ظاهر شد.

تصویری از حضور افسانه بایگان، بازیگر ایرانی با پوشش اختیاری در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است. افسانه بایگان در این مراسم تیشرت طوسی و کت مشکی به تن دارد و گوشواره های ش یر و خورشید و گردنبند مروارید انداخته است.

کشف حجاب افسانه بایگان

استوری افسانه بایگان

کشف حجاب افسانه بایگان در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی [+عکس]

خانم بایگان پیشتر تصویری بدون روسری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود. در این مراسم فاطمه معتمد آریا، بازیگر زن ایرانی هم بدون پوشش مورد تائید شر کت کرده است که فکر نمی کنم کار درستی کرده باشد. چندی پیش تصاویر از حضور بدون روسری کتایون ریاحی و گلاب‌ آدینه، بازیگر و کارگردان تئاتر در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد هم خبرساز شده بود.

افسانه بایگان کشف حجاب کرد؟

این بازیگر به مناسبت تولد پسرش، عکسی از خود در کنار او و عروسش منتشر کرده است. بایگان اما در این عکس حجاب بر سر ندارد و همین موضوع را تعجب کاربران را برانگیخته است.

کشف حجاب افسانه بایگان
استوری افسانه بایگان و کشف حجاب

بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون ایجاد شده است 26 دی ماه سال 1340 در خیابان فرانسه تهران می باشد. وی تا کنون حدود 50 فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته است. همسر او مصطفی شایسته در سال 1337 در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را در سال 13 67 با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

فیلم حضور افسانه بایگان بدون حجاب اجباری در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان را ببینید:

ظاهر جدید آتیلا پسیانی در مراسم تقدیر از او با حضور هنرمندان و خبرنگاران در خانه هنرمندان در مراسمی که آتیلا پسیانی را در ویدئوی زیر ببینید:

از نوید محمدزاده تا محمد صالح اعلا ؛ هنرمندان شناخته شده در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی…. نکوداشت آتیلا پسیانی در خانه هنرمندان با حضور چهره‌های برگزار شده است.

عکس بی حجاب فاطمه معتمدآریا در مراسم آتیلا پسیانی
عکس بی حجاب فاطمه معتمدآریا در مراسم آتیلا پسیانی
عکس نوید محمدزاده در مراسم آتیلا پسیانی
عکس نوید محمدزاده در مراسم آتیلا پسیانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب خبرهای هم در فضای مجازی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان قرار دهید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا