اخبار روز سینما

ویدئوی سانسور نشده توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا + [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی]

ما سعی کردیم در مقاله ویدئوی سانسور نشده توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا + [فیلم واکنش آیت‌الله مومنی] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ماجرای کامل توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا (س) چه بود؟ فیلم واکنش تند مومنی به حمید فرخ نژاد و توهینش به حضرت فاطمه زهرا را ببینید.

جمع بندی توهین ها و حرف های حمید فرخ نژاد در لینک زیر کلیک کنید!

چرا حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا حرف های +18 زد ؟ / عکس

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما در صفحه اینستاگرامش به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) و امام حسین (ع) اهانت کرده که با واکنش کاربران همراه شد. این بازیگر هتاک هم اکنون به آمریکا رفته و پست هایی علیه نظام به اشتراک می‌گذارد و به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا و روضه های امام حسین و امام زمان نیز توهین کرده است.

توهین غیر اخلاقی حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا

فرخ‌نژاد تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در ادامه تصویری از یک سکانس می‌بینید که فرخ نژاد در حال برقراری دیالوگ با بازیگر مقابلش است.

توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا
توهین فرخ نژاد به حضرت زهرا – عکسی از فرخ نژاد در حین بازی

حمید فرخ نژاد بازیگر سابق سینما و تلویزیون در اقدام بی شرمانه در اینستاگرامش به مقدسات و حضرت فاطمه زهرا (س) اهانت کرد که واکنش های زیادی را به وجود اورده است. در ادامه می‌توانید فیلم واکنش تند آیت الله مومنی به توهین بی شرمانه حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا (س) که در اینستاگرام منتشر شده است را ببینید:

آیت الله حسین مومنی یکی از چهره هایی بود که به اهانت حمید فرخ نژاد به مقدسات واکنش نشان داد و با نقل روایتی از دعای حضرت فاطمه الزهرا (س) برای شیعیان خطاب به حمید فرخ نژاد بازیگر هتاک به اهل بیت (علیهم السلام) می‌گوید:

حمید فرخ نژاد در رابطه با حضرت زهرا و ائمه‌ی اطهار دین نداری نداشته باش، مرام و وجود داشته باش، ما نسبت به حضرت زهرا (س) تعصبی داریم که ایشان را ناموس خود بالاتر می‌دانیم.

تصویری از آیت‌الله مومنی
تصویری از آیت‌الله مومنی

در ادامه استاد حوزه علمیه خطاب به فرخ نژاد می‌گوید:

مشهور بی‌مصرف به ملت و ارتش توهین می‌کند/ آه پدر و مادر شهدا دامن خودفروشانی که برای ضد انقلاب خوش‌رقصی می‌کنند خواهد گرفت.

ویدئویی را که حمید فرخ نژاد درباره مردم ایران حرف میزند را ببینید:

هشتاد میلیون ایرانی فدای زن و بچه‌ام!

ویدئوی کامل صحبت‌های جنجالی حمید فرخ نژاد و فیلم توهین وی به امام زمان و حضرت زهرا را از طریق سایت پی ام آپلود ببینید:

فیلم کامل: توهین نامشروع حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه زهرا و امام زمان [+ویدئوی انتقاد مومنی]

بیشتر بخوانید:

توهین حمید فرخ نژاد به حضرت فاطمه

Recent search terms:

  • https://pmup ir/blog/ویدئوی-سانسور-نشده-توهین-غیر-اخلاقی-حم/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا