اخبار روز سینما

وضعیت عجیب ‘آناهیتا همتی’ در خارج از کشور / عکس

به گزارش پی ام آپ، آناهیتا همتی بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان عکسی از دو نفر به همراه برادرش در خارج از کشور را با ظاهری متفاوت به اشتراک گذاشت.

آناهیتا همتی بازیگر محبوب و سرشناس کشورمان عکسی از دو نفر در کنار برادرش در خارج از کشور را با تیپ های متفاوت به اشتراک گذاشت.

صحبت های ناراحت کننده آناهیتا همتی درباره نامزدش

سه سالی که قلب‌هایمان با هم می‌تپید، دلپذیرترین و درخشان‌ترین دوران زندگی‌ام بود، اگر «مرگ» ما را از هم جدا نمی‌کرد، دوران بازنشستگی‌مان را دوباره با هم می‌گذراندیم.

“عشق” تو با صداقت، مهربانی و ملایمت بارزترین ویژگی تو بود و من بیشتر یادگیری مهارت های زندگی را مدیون تو هستم.

تأثیر شما در زندگی من آنقدر زیاد بوده است که در رفتار و اعمال من تا زمانی که زنده هستم نشان داده می شود، من با شما بزرگ شدم و یاد گرفتم که واقعاً دوست داشته باشم.

چشمانم را می چرخانم، تو را در تمام قسمت های زندگیم می بینم، حتی گاهی اوقات در کوچکترین و معمولی ترین چیزهای زندگی، مانند خوردن میوه ای که دوست داری، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داری، موسیقی و فیلم مورد علاقه ات. . ، سفر، دریا و جنگل… بوی اسطوخودوس و…

سال هشتاد و دو تا هشتاد و شش نقطه طلایی زندگی من به حساب می آید، چیزی شبیه رویا، بسیار زیبا و درخشان.

امروز تولد توست، در حالی که خاطرات زیبای من مثل فیلم از جلوی چشمانم می گذرد، اشک هایم روی گونه هایم جاری می شود، درد و زخم بی جایی در قلبم هرگز خوب نمی شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا