اخبار ارز دیجیتال

وضعیت بازار: رشد دو رقمی برای پپه و فلوکی، توقف بیت کوین نزدیک به 30000 دلار

بیت کوین روز گذشته روند صعودی جدیدی را آغاز کرد و امروز صبح به 29,851 دلار رسید، اما در نهایت نتوانست از 30,000 دلار عبور کند. اتریوم نیز در این مدت روند مشابهی را دنبال کرد و امروز صبح به 2,020 دلار رسید.

بر اساس گزارش CryptoPotito، ماه می (مه) برای بیت کوین با افت به 27650 دلار آغاز شد و البته خریداران به سرعت قیمت را به بالای 28000 دلار برگرداندند. افزایش 0.25 درصدی اخیر در نرخ بهره بانکی در آمریکا که می تواند آخرین اقدام بانک مرکزی برای افزایش این نرخ کلیدی باشد، نمی تواند تاثیر سریعی بر قیمت بیت کوین داشته باشد و مطمئناً پس از این جلسه، بیت کوین توانست سطح 29000 دلار را بازیابی کند.

با این حال، بیت کوین نتوانسته است از 30000 دلار عبور کند و در فاصله 600 دلاری از این سطح معامله می شود.

نمودار ساعتی قیمت بیت کوین.

با این حال، جو کلی بازار در چند روز اخیر کاملاً تحت تأثیر رشد یک میم کوین جدید به نام PEPE بود. این توکن که در اواسط آوریل منتشر شد، بدیهی است که مانند بسیاری از میم کوین ها کاربرد خاصی ندارد. از دید بسیاری از کاربران، بازار ارزهای دیجیتال به جهش های ناگهانی این توکن ها معروف است.

پرش های ممتد پپه باعث شد که این میم سکه در چند روز به 100 سکه برتر و سپس از نظر ارزش بازار به 50 سکه برتر برسد. آخرین جهش پپه به این دلیل بود که صرافی بایننس اعلام کرد که این کوین میم را به لیست معاملات خود اضافه خواهد کرد. البته در قسمت «منطقه نوآوری» که به دارایی های پرخطر این پلتفرم اختصاص دارد.

فلوکی، دیگر میم کوین معروف بازار نیز در 24 ساعت گذشته 35 درصد رشد داشته است. گفتنی است فلوکی در حال حاضر از نظر ارزش بازار در بین 100 سکه برتر قرار دارد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا