اخبار روز سینما

سخنان جالب وزیر ارشاد در مورد خواننده هایی که ادعای محدودیت داشتند!

پی ام آپ: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه خوانندگانی که ادعای محدودیت داشتند و یا حتی خودشان چنین فکر می کردند. برنامه های عادی آنها سر جای خود است و نوبت آنهاست که صحنه را اجرا کنند.

محمدمهدی اسماعیلی درباره برگزاری کنسرت خوانندگان ممنوع التصویر و اینکه آیا توقیف آنها رفع شده است یا اصلا ممنوع الخروج شده اند، گفت: 2 هفته پیش اعلام کردم که هر موردی باید با وزارت آموزش و پرورش مشورت شود و شایعات را تکذیب کردم و گذشت زمان ثابت کرد که آنچه در آن روز گفتم کاملا درست بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همه کسانی که مدعی محدودیت شده‌اند یا حتی فکر می‌کردند چنین اتفاقی برایشان افتاده، برنامه‌های عادی‌شان سر جایش است و به نوبه خود سناریو اجرا می‌کنند و کارشان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع نشان دهنده این است که دولت و وزارت ارشاد بر اجرای حداکثری گشایش های فرنگی در همه حوزه ها استوار است، تصریح کرد: آماری که نسبت به سال های گذشته داریم این است که برنامه های فرهنگی و هنری که در حال حاضر در حال انجام است. در کشوری که اجرا می شود، چندین برابر شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این روزها شاهد برگزاری کنسرت هایی روی صحنه هستند که در گذشته ممنوع بوده و گاهی برای اولین بار است که کنسرت برگزار می کنند. وزارت فرهنگ و ارشاد با رفع این ممنوعیت، گفت: بله. آدمی که اجرای صحنه ای دارد یعنی محدودیتی ندارد و اگر هم داشت بازی نمی کرد.

وی تاکید کرد: برنامه وزارت فرهنگ و دولت ایجاد بزرگترین گشایش فرهنگی ممکن است، پیش از این محدودیت وجود داشت و اکنون محدودیتی وجود ندارد و مردم در حال اجرای آن هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: به هر حال معاونت های مربوطه ما باید پاسخگو باشند. در حوزه سینما، سازمان سینمایی در حوزه موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی به عهده معاونت هنری ریاست جمهوری است و آنها هستند که تصمیم می گیرند و نه هیچ مرجع دیگری، آنجا را تعیین و ابلاغ می کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا