اخبار روز سینما

سخن وزیر ارشاد در مورد ​​ادعای ممنوعیت برخی هنرمندان چی گفته است؟

پی ام آپ: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای ممنوع التصویری برخی هنرمندان دستکاری رسانه ای است، گفت: برنامه های اجرای تئاتر این هنرمندان منتشر شده است و اکثر آنها در هفته های آینده روی صحنه خواهند رفت و این نشان می دهد که مشکل مطرح شده، دستکاری رسانه ها و لحظه فروش بلیت این افراد است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 10 خرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص موضوع حج، کار اعزام زائران در حال انجام است و حدود 14 هزار نفر در حال انجام هستند. تا کنون ارسال شده است. عملیات حج در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان، هماهنگی را بسیار خوب کرده است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان حج و زیارت از روند اجرای عملیات حج راضی هستند و امیدواریم زائران حج که بیش از 85 هزار نفر هستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند و پس از یک مدت به سلامت به کشور بازگردند. سفر قابل قبول .

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین در خصوص موضوع جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که امشب در مشهد مقدس به کار خود پایان می دهد، این جشنواره در 20 رشته فرهنگی و هنری تجلیل شده و روندی چند ماهه را طی کرده است. این جشنواره می دانست که چگونه با ابتکارات خوبی همراه باشد و روند موفقی داشته است. امشب قسمت پایانی این جشنواره برگزار می شود و به یاری خداوند این جشنواره را در بخش های مختلف افزایش خواهیم داد. البته قرار است در جشنواره امشب از چند اثر هنری بدیع و منحصر به فرد رونمایی شود که آثار خوبی در عرصه فرهنگ هستند.

وزیر فرهنگ همچنین گفت: امروز دولت موضوع تنظیم بند 9 قانون بودجه را مطرح کرد، توافقات خوبی داشتیم و امیدواریم در جلسات بعدی نواقص آن را برطرف کنیم.

بر اساس این بند از قانون بودجه و در راستای ترویج اخلاق و فرهنگ اسلامی، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت مشمول این قانون موظفند یک درصد از هزینه‌های خود را با هم افزایی و هم‌افزایی هزینه کنند. ترویج فعالیت ها و تولیدات فرهنگی از قبیل مضامین قرآنی، تئاتر، جوانان، مطبوعات، رسانه های جدید، نشریات و کتاب و تولید محتوای غنی فرهنگی فارسی در فضاهای مجازی و گردشگری، توسعه و آموزش سواد رسانه ای. آیین نامه اجرایی این بند توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری وزارتخانه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت سمینارها تهیه می شود. و به تصویب هیات وزیران می رسد.

اسماعیلی همچنین درباره وضعیت هنرمندانی که گفته می شود توقیف شده اند، گفت: جدول اجراهای صحنه ای این هنرمندان که هفته آینده منتشر می شود بیشتر اجرا دارد، این نشان می دهد که طبق پیش بینی ها دستکاری رسانه ای است و تمام افرادی که ذکر شد در زمان فروش هستند. . بلیط انجام شده است

وی درباره سلبریتی ها نیز گفت: اتفاق خوبی در قانون برنامه هفتم افتاده است، برای اولین بار روند رسیدگی به مشکلاتی که در این حوزه داریم مشخص شد، همیشه گلایه داشتند که چرا مشخص نیست اما ما شفاف سازی کردیم. این. امر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا