اخبار روز سینما

واکنش هادی چوپان به شایعه دعوت نشدنش [+جزئیات]

بعد از انتشار شایعات شرکت نکردن هادی چوپان در مسابقات پیتسبورگ آمریکا او به اخبار جنجالی پاسخ داده و واکنش هادی چوپان به شایعات بازتاب توسعه‌ای داشته است.

بعد از انتشار شایعات شرکت نکردن هادی چوپان در مسابقات، پاسخ هادی چوپان به شایعات منتشر شد و او درباره دلیل و حقیقت شرکت نکردن در مسابقات صحبت کرد. حضور نداشتن هادی چوپان در رقابت‌ها با ابهامات و بسیار شدید شد و در نهایت چوپان با بازگو کردن ماجرا، همه شایعات را تکذیب و رد کرد.

واکنش هادی چوپان به شایعات

به زودی مسابقات پرو ۲۰۲۳ از ۱۲ و ۱۳ می (۲۲ و ۲۳) در دسته‌های کلاسیک مردان، فیزیک، بیکینی زنان زنان، فیگور زنان، زنان و ولنس ولنس فیزیک زنان برگزار می‌شود. در این مسابقات نامداری ، چون شان کلاریدا ، داودا ، نیک واکر درک می کند ، هانتر لابرادا ، بیگ رامی ، براندو و بامستد حضور داشتید ؛ داشت ؛ اما خبری مبنی بر هادی چوپان، در این منتشر نشد و شایعه‌ای درباره شرکت نکردن چوپان در رقابت‌های مسترز پیتسبورگ به دلیل مشکل دریافت ویزای آمریکا منتشر شد.

در این میان برخی رسانه‌ها شرکت نکردند هادی چوپان در مسابقات را به مشکل ویزا آمرادا آمرادا . این قهرمان با تکذیب این خبر گفت:

این حرف‌ها کلهم خرافه است و بنده مسابقه‌ای در پیش ندارم.

پاسخ هادی چوپان به شایعات

پاسخ هادی چوپان به شایعات

هادی چوپان، متولد ۴ مهر ۱۳۶۶، بدنساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدنسازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی از سمیر بنوت است که قهرمان مستر المویا شنشن شود. پیش از ، مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با بزرگ هادی چوپان و عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید.

چوپان در سال ۲۰۲۰ موفق به دریافت رتبه چهارم المپیا شد. تنها بدن‌ پیش از هادی چوپان انتخاب شده بود ایران ایران مستر المپیا برود و کند، بیت‌الله عباس‌پور در پایان بود، مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ ۲۰۱۳ لقب. هادی چوپان بزرگ‌ترین بدنساز تاریخ ایران است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا