اخبار روز سینما

واکنش مادر اشرف حکیمی به سریال تجاوز به پسرش [+جزئیت]

واکنش مادر اشرف حکیمی. سعیده موح مادر اشرف حکیمی بازی کن پارسن ژرمن تیم ملی مراکش ، تجاوز پسرش به یک زن ۲۴ ساله واکنش نشان داد.

دو هفته پیش یک زن جوان 24 ساله با مراجعه به پلیس ادعا کرد که از سوی اشرف حکیمی مورد تجاوز قرار گرفته است است. این خبر برای اولین بار توسط لوپاریزین فاش شد و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت.

جنجال ازدواج اشرف حکیمی با زیباترین بازیگر زن جهان + [حواشی]

جذب شدن اشرف حکیمی بازی کن پاریسن ژرمن به تجاوز! [+جزئیات]

تحقیر شدن لوئیز انریکه توسط اشرف حکیمی [+جزئیات]

واکنش مادر اشرف حکیمی و حمایت از پسرش

سعیده موح، مادر اشرف حکیمی، در واکنش به اتفاقات وارد شده به پسرش به سایت “عرب نیو”:

«من بارف حرف زدم و او برایم قسم خورد که بی‌گناه است و همه‌کارت‌های بی‌اساس هد. من پسرم را خوب و درست تربیت کرده ام و استانداردهای اخلاقی بالا دارد.»

حمایت مادر حکیمی از او در پرونده تجاوز

ما مادر اشرف را از لحظه ی برد مراکش جام جهانی و خوشحالی اشرف با میشناسیم که این حرکت اشرف مورد خیلی خیلی از سرسانه ها قرار گرفت.

ماجرای تجاوز اشرف حکیمی

یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد اشرف حکیمی او را مورد تجاوز قرار داد است. زن جوان ابتدا قصد نداشت، ولی پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات او، با همکاری دادستانی، این موضوع را از نظر بررسی قرار دادن آنها انجام دادند.

این دو اینستاگرام ابتدا با هم ارتباط برقرار کردند، دو هفته پیش که اشرف به دلیل قادر به همراهی پاریسی نبود و همسر دو فرزندش فرزندش نیز در دبی بودند، این زن زن را به خانهاش دعوت کرد.

لوپاریزین نوشته شاکی با یکی از دوستانش تماس گرفته شده از او برای خروج از خانه اشرف و رفتن به پلیس درخواست کمک کرده است. و اشرف را به تجاوز کرد.

چند روز پیش، پلیس فرانسه رسما اعلام کرد. پرونده او است، ولی فعلا تحت کنترل نیست، می‌تواند پی‌‌جی را حتی در برابر بایرن در آلیانزآرنا نیز همراهی کند.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا