اخبار ورزشی

باشگاه پرسپولیس به انتخاب داور ایرانی فینال جام حذفی، سریع واکنش نشان داد!

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در فوتبال گاهی ممکن است یک تیم آسیب ببیند یا سود ببرد اما این هم جزئی از فوتبال است. ما باید زیرساخت داوری را ایجاد کنیم و بعد از آن انتظار داشتیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایطی نیستیم که درباره داوری فینال جام حذفی اظهار نظر کنیم و هر داوری که انتخاب شود احترام می گذاریم.

محمد محمدی که به صورت تلفنی میهمان برنامه تلویزیونی ورزشگاه بود، درباره صعود پرسپولیس به فینال و شانس کسب دو قهرمانی با سرمربیگری یحیی گل محمدی گفت: تمام تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد. “. در واقع ما هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا تیم در آرامش کار کند. انشاءالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: در فوتبال گاهی ممکن است یک تیم آسیب ببیند یا سود ببرد اما این هم جزئی از فوتبال است. ما باید زیرساخت داوری را ایجاد کنیم و بعد از آن انتظار داشتیم.

محمدی درباره احتمال داوری خارجی یا ایرانی برای فینال جام حذفی گفت: در حدی نیستیم که در این مورد اظهار نظر کنیم. هر کی هست بهش احترام میزاریم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره قوانین جدید نقل و انتقالات گفت: من به نمایندگی از باشگاه در جلسه مدیران شرکت کردم و بحث های خوبی انجام شد. برخی از بندهای نقل و انتقالات اجرایی هستند، اما برخی از آنها عملی نیستند. من هم نظرات خود را اعلام کرده ام، البته این موارد هنوز به صورت قانونی به ما ابلاغ نشده است. یکی از چیزهایی که به نصیرزاده گفتم در مورد بازیکنان خارجی بود. در بند مربوطه مقرر شده است که در صورت عدم شرکت بازیکن خارجی در 60 درصد مسابقات، هزینه ای از سال بعد کسر می شود. گفتم این به بازیکنان ما آسیب می زند. اگر قرار است خارجی های زیادی بیایند و جوانان ما دیده نشوند، این خوب نیست.

وی درباره تعداد تماشاگران فینال دربی جام حذفی گفت: آنچه در جلسه شورای امنیت مطرح شد فکر می کنم 25 تا 30 هزار نفر بودند. به هر حال 9 محوطه از سکوهای طبقه اول در دست تعمیر است. فکر می کنم بین 30 تا 35 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا