اخبار روز سینما

واکنش متفاوت تلویزیون پس از قهرمانی “ناهید کیانی” در رقابت های جهانی تکواندو 2023!/

قهرمانی پرافتخار کشور، ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی جهان 2023 واکنش های متفاوتی را از سوی چهره های مطرح کشور برانگیخته است. در این میان همه از کار عجیب تلویزیون بسیار شگفت زده شدند.

ناهید کیانی

پس از قهرمانی تاریخی بانوی ایرانی در مسابقات جهانی تکواندو اتفاقی در پخش تلویزیونی رخ داد که گویا لزوم تولید یک اثر موسیقایی جدید را نشان می دهد. طبیعتا تلویزیون کشورمان نیز از این اتفاق خرسند بود و علیرغم اینکه مسابقات در یک روز مشخص پخش شد، یکی از قطعات موسیقی تولید شده متناسب با قهرمانی این ورزشکار ملی پوش ایرانی را پخش کرد.

ناهید کیانی

اما آنچه در شعر این قطعه قابل توجه بود این بود که این قطعه خطاب به مردی فداکار بود که تلاش کرد و موفق شد پرچم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی به اهتزاز درآورد. به نظر می رسد با توجه به روند روزافزون افتخارآفرینی و کسب مدال برای بانوان ورزشکار ایرانی در سطح جهان و صحنه های بین المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز موظف به تولید موسیقی و سرودهای بنام موفقیت و مدال های زنان ورزشکار ایرانی، قهرمانی با شعر مناسب است.

رسول خادم، واکنش قهرمان المپیک قبل از پیروزی ناهید کیانی

قهرمانی پرافتخار ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی جهان 2023 واکنش های متفاوتی را از سوی چهره های مطرح کشور برانگیخته است. چرا که این چهره برجسته تکواندو برای اولین بار در تاریخ تکواندو بانوان ایران توانست قاطعانه مدال طلای جهان را در این رشته از آن خود کند.

در همین راستا رسول خادم قهرمان سابق المپیک و جهان با انتشار یادداشتی ویژه در سایت خود به ناهید کیانی لقب افسانه ای داده است. اسطوره کشتی ایران در این مطلب حمایتی با انتشار تصویری از لحظه قهرمانی کیانی نوشت: طلای جهانی بانوان در تکواندو برای گرد آفرید…

ناهید کیانی

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا