اخبار روز سینما

واکنش دمت اوزدمیر به شایعاتی که درباره طلاقش می‌گویند

ویدیوی مصاحبه دمت اوزدمیر درباره پشت پرده طلاقش با اوزهان کوچ را در ادامه تماشا کنید. زیرنویس فارسی این مصاحبه نیز موجود است.

ماجرای طلاق دمت اوزدمیر را قبلا شرح دادیم. دمت بازیگر و رقاص ترکیه و اوزهان خواننده، بازیگر و مجری ترکیه است. این دو که در شهریور 1401 با هم ازدواج کردند، تصمیم به جدایی گرفتند. خبرنگار هنگام مصاحبه با دمت اوزدمیر درباره خیانت اوزهان کوچ به دمت اوزدمیر پرسید، که دمت این خبر را تکذیب کرد.

طلاق دمت اوزدمیر طبق گفته خود او به صورت توافقی بوده است و هیچ کین و نفر تی بین آن‌ها وجود ندارد، این اتفاق نمی‌افتد که اگر اینطور توافقی نمی‌شود. زمانی که از دمت درباره خانه مشترک دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ و … پرسیدم می‌شود، دمت می‌گوید:

دوستان واقعا این سوالات اعصابم را به هم می‌ریزد. همچین چیزی نیست! این مسائل شخصی اند. من تا به حال خوشحالی هایم را با شما به اشتراک بگذارید، نمی‌خواهم به این مسائل بپردازم. خیانت و … ماجرا نیست، ما توافقی از هم جدا می‌شیم و هیچ کین و نفرتی نسبت به او زهان ندارم.

بیشتر بخوانید:

دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!

حقایق پنهان درباره طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

مصاحبه دمت اوزدمیر درباره پشت پرده طلاقش

ویدیوی مصاحبه دمت اوزدمیر درباره طلاق و خانه مشترک دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ


اوزدمیر در سریال دیزنی پلاس بین من و دنیا، نقش یک فرد معروف را بازی می کند که با یک بازیگر رابطه دارد. در انتهای سریال بازیگر به دمت خیانت می‌کند و رابطه آن‌ها تمام می‌شود.

این شبهه در بین هواداران دمت ایجاد شد که نکند طلاق به دلیل خیانت اوزهان کوچ به دمت اوزدمیر باشد، موقعیتی که در ویدیوی مصاحبه دمت اوزدمیر درباره طلاق دید، دمت شایعات را تکذیب می‌کند.

ویدیوی مصاحبه دمت اوزدمیر درباره طلاق و خانه مشترک دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ با زیرنویس


ویدیوی جدید از دمت اوزدمیر برای مجله instyle

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا