اخبار روز سینما

واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی به بازیگران زنی که کشف حجاب کرده‌اند!

ویدیوی واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت به کشف حجاب بازیگران زن مدتی وایرال شده است. این برنامه با اجرای بهروز افخمی از شبکه آموزش پخش می شود.

واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی

برنامه هفتم از مدتی توقف دوباره روی آنتن آموزش بازگشت و با اجرای بهروز افخمی می شود. در قسمت برنامه هفت ابوالقاسم طالبی مهمان برنامه که درباره حوادث اخیر و حجاب زنان و اعتراضات سخنانی را کرد.

واکنش جالب بهروز افخمی به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان [+فیلم]

کنایه ابوالقاسم طالبی به بازیگران زن

واکنش جنجالی ابوالقاسم طالبی

انتشار ویدئویی از صحبت های ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت درباره زنان و بازیگران از ساعاتی پیش در اجتماعی با واکنش‌های شدید انتقادی همراه بوده است. ابوالقاسم طالبی کارگردانی فیلم های «قلاده های طلا» را در کارنامه خود دارد، در هفت به تمسخر بازیگران زن و از لفظ لفظ زشتی استفاده می کند.

اظهارات جنجالی بهروز افخمی درباره اتفاقات اخیر [+ویدیو]

ابوالقاسم طالبی شامگاه یکشنبه مهمان برنامه هفت با اجرای بهروز افخمی بود. او از حرفهای خود واکنش بازیگران زن به آخرین کشور را به موضوع «یائسگی» نسبت داد (حالا که خودش در عنفوان جوانیه جوانیه!). برخی از واکنش‌ها نسبت به توهین ابوالقاسم طالبی به زنان در برنامه هفت را در آبامه:

مینو بدیعی ـ روزنامه نگار پیشکسوت

این حرف‌ها توهین به نیمی از جمعیت کشور است. یائسگی بحثی است که در بدن هر زنی اتفاق می‌افتد و در مورد مردان هم شکل دیگری می‌افتد و ارتباطی بین مسائل اقتصادی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. و خانم خانمی که یائسه می‌شود، و شعور اجتماعی و سیاسی را هم بالا می‌رود.

همچنین حمید ضیایی‌پرور ـ مدرس ارتباطات

این حرف‌ها در چهارچوب استانداردهای تلویزیونی قرار نمی‌گیرد. این حرف‌های قبیح و توهین‌آمیز که به قشر از جامعه توهین می‌کند با تلویزیون در دنیا سازگار نیست. چه برسد به تلویزیون جمهوری اسلامی که باید دانشگاه باشد؛ به ویژه در حال حاضر جامعه، بحث توجه به زنان است و اینگونه نه تنها در شأن یک کارگردان دیگر هنرمندان نیست، بلکه در تلویزیون جمهوری اسلامی اسلامی هم.

فیلم کامل توهین ابوالقاسم طالبی به زنان در برنامه هفت

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا