اخبار روز سینما

واکنش تند و جنجالی “نیلوفر امینی فر” به ازدواج محمدرضا گلزار!/ این مجری صدا و سیما طرفداران این بازیگر را جهان سومی دانست!

به گزارش پی ام آپ، نیلوفر امینی فر مجری سابق تلویزیون با انتشار مطلبی به ازدواج محمدرضا گلزار واکنش نشان داد که حسابی سر و صدا به پا کرد.

نیلوفر امینی فر مجری سابق تلویزیون با انتشار مطلبی به ازدواج محمدرضا گلزار واکنش نشان داد که جنجالی شد.

موضوع ممنوع الکاری نیلوفر امینی فر

ممنوع التصویری نیلوفر امینی فر نیلوفر امینی فر مجری برنامه خانوادگی می گوید چهار پنج سال پیش به دلیل انتشار ناخواسته عکس های شخصی اش یک سال ممنوع الفعالیت شد.

نیلوفر امینی فر متولد 6 تیر 1364 در تهران مجری است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران است، دوره کارشناسی را در اوایل دهه 80 به پایان رسانده است، دارای سه خواهر و اولین فرزند خانواده است.

از دوران دبیرستان به دلیل علاقه ای که به عرصه هنر داشت پیشنهادهای زیادی برای بازی در فیلم و سریال دریافت کرد اما به دلیل مخالفت پدرش همه آنها را رد کرد.

خانواده او گفتند که ورود او به عرصه هنر منوط به قبولی در دانشگاه است. پس از قبولی در سال 1383 با قبولی در آزمون مجری خانه فرهنگ نیمرخ وارد سازمان صدا و سیما شد و در همان سال وارد تلویزیون شد؛ اولین اجرای آن هم مربوط به برنامه دخترانه بود.

گردآوری شده از سایت وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا