اخبار ورزشی

باشگاه سپاهان به شایعات بازار نقل و انتقالات چه واکنشی نشان داد؟/سپاهان دنبال جذب بازیکنان با اخلاق حرفه ای است!

به گزارش پی ام آپ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

گزارش فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با توجه به تمرکز و برنامه ریزی حرفه ای، تمرکز فعالیت های فوتبالی این باشگاه بر اساس انعقاد قراردادهای بلندمدت سازماندهی و تثبیت شده است و بسیاری از بازیکنان آخرین تیم فصل آینده در این باشگاه بوده اند و فصل آینده با باشگاه قرارداد دارند.

طی روزهای گذشته و به دنبال درخواست سرمربی محترم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، مذاکراتی با بازیکنان مورد نظر بر اساس ارزیابی های حرفه ای و ضوابط فنی و معاینات پزشکی انجام شد. بدیهی است باشگاه هیچ شایعه ای مبنی بر اضافه شدن بازیکنان جدید و یا جدایی بازیکنانش را تایید نخواهد کرد و تنها منبع اطلاع رسانی در این زمینه سایت و صفحه رسمی باشگاه خواهد بود.

با توجه به حضور نهایی فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و برنامه ریزی دقیقی که برای حضور پررنگ در مسابقات آسیایی انجام شده است، این باشگاه تلاش خود را برای حضور در این مسابقات انجام خواهد داد. آبرومندانه و مقتدرانه امیدوار است نماینده ایران عزیز شایسته حضور در مسابقات فوتبال آسیا باشد.

همچنین در پی نگرانی هواداران محترم در خصوص رفتار حرفه ای اعضای تیم، به اطلاع می رساند با توجه به اهمیت توجه به رفتار حرفه ای بازیکنان تیم های مختلف باشگاه مبارکه سپاهان، آئین نامه رفتاری و اخلاق ورزشکاران و کارکنان تیم های ورزشی این باشگاه با بررسی پرونده های باشگاه های اروپایی و آسیایی و همچنین بر اساس قوانین بین المللی در 4 بند با بیش از 50 ماده به تفصیل شرح داده شده و به صورت ضمیمه درج شده است. قراردادهای ورزشکاران و پرسنل این باشگاه که کلیه امضاکنندگان موظف به رعایت مفاد آن هستند.

فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مبتکر و مبتکر این نامه بر فعالیت های حرفه ای، اخلاقی، انضباطی و رسانه ای بازیکنان نظارت داشته و کمیته انضباطی باشگاه نیز مسئولیت نظارت بر عملکرد بازیکنان در مدت قرارداد و پاسخ لازم را بر عهده داشته است. و حرفه ای در صورت تخلف، اقدامات لازم را انجام می دهد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا