اخبار روز

وام فوری بالای 500 میلیون با اقساط بلند مدت

بر اساس دسته بندی، آن دسته از مشتریان بانک ملت که قصد دریافت وام 500 میلیون تومانی از این مجموعه را دارند، باید حداقل 10 میلیون تومان موجودی کوتاه مدت خود داشته باشند. بانک ملت به متقاضیانی که وام کار دارند و می توانند ضامن رسمی در اختیار بانک قرار دهند، این وام را اعطا می کند.

لازم به ذکر است مدت بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه است و نرخ سود این وام بسته به نسبت حقوق صاحبان سهام و مدت تسهیلات متغیر است اما از 18 درصد بیشتر نخواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان است.

بانک سینا در راستای رفاه حال مشتریان و تنوع بخشی به خدمات خود اقدام به تهیه وام مساعد با نام میعاد به مشتریان واجد شرایط نموده است. سقف بالای این تسهیلات 200 میلیون تومان است و مبلغ آن بر اساس میانگین حساب مشتری قابل تغییر است.

کسانی که مایل به اخذ وام 200 میلیون تومانی از بانک سینا هستند با آدرس زیر تماس بگیرند. یکی سپرده قرض الحسنه را در شعب این مجموعه افتتاح کرده و حداکثر تا سه ماه پس از افتتاح سپرده نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنید.

مشتریان برای دریافت این وام باید حداقل 100000 تومان در حساب خود داشته باشند. سود این تسهیلات 9 درصد بوده و ضمانت آن بسته به نظر صنعت و میزان تسهیلات متفاوت است. برای دریافت این تخفیف، عموماً مشتریان ملزم به ارائه ضامن رسمی یا سند مالکیت هستند. حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با احتساب سقف اعتبار، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. سود کل تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان است.

شرایط لازم برای اخذ وام 200 میلیون تومانی از بانک سینا

برای دریافت این تسهیلات، واجدین شرایط باید مدارک مورد نیاز شامل اصل و کپی شناسنامه و کارت شخصی را به همراه داشته باشند و جهت تکمیل مراحل اخذ وام به رئیس واحد تسهیلات شعبه تحویل دهند. . در صورت تکمیل بودن مدارک و الزامات متقاضی، مبلغ وام در مدت زمان کوتاهی به حساب وی واریز و قابل پرداخت می باشد./کاماپرس

وام رایگان 2 میلیون و 250 هزار تومانی به سرپرستان خانوار

نماینده اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد ستاد فرمان امام با تاکید بر تمرکز جدی بنیاد بر جوانان جامعه گفت: در کمپین سراسری «لبخند مادر» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور راه اندازی شده است، این بنیاد زوج هایی را هدف قرار می دهد که سومین فرزند خود را در سال 1390 به دنیا می آورند. 1401 صاحب فرزند و 1402. با تعیین سطح لذت، بسته لبخند مادر اهدا می شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: به منظور حمایت از خانواده های مثبت پنج نفره (با فرزند سوم و بیشتر) و کاهش بار مالی خرید پوشک یکبار مصرف، بسته حمایتی پوشک بچه نیز از مراحل بعدی برنامه ملی «مادر» در دسترس است. Smile” همراه با بسته های لبخند مادر هدف قرار گرفته است.

دهقان تاکید کرد: محتویات این بسته تکمیلی شامل پوشک های پارچه ای در طرح جدید و همچنین نوار بهداشتی قابل تعویض و بهینه سازی شده با سوپرجاذب های مرغوب است.

نماینده اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی درباره محتویات بسته های لبخند مادر نیز توضیح داد: این بسته ها حاوی 40 کالای مورد نیاز کودک از بدو تولد تا حدود دو سالگی به ارزش تقریبی هر بسته 50 میلیون ریال است.

وی بر جهت گیری جدی بنیاد پانزدهم تاکید کرد خرداد بر جو جو جو جمعیت جمعیت م م بخند م م ز ز ز رسمی سر آغ ست ست ست س س س س س سوم ش سوم دنی برخورد یک بخند م ادری اهدا می کند که کار می کند.

دهقان یادآور شد: این طرح با 5 هزار بسته آغاز شد و هر سال در حال افزایش است.

نماینده اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی در پایان تصریح کرد: علاقه مندان و حامیان مالی می توانند با شماره گیری *780*42# در کمپین سراسری لبخند مادر شرکت کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اعلام جزئیات پوشش بیمه ای رایگان زنان خانه دار روستایی دارای سه فرزند و بیشتر گفت: طبق مصوبه دولت این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت آنها را تحت پوشش قرار می دهد. وی با بیان اینکه مخاطب ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانان، صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است، تصریح کرد: بر اساس ماده 21 قانون مذکور، دولت مکلف به اجرای بند است. ب» ماده (103) قانون. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر تا شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون، با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، نسبت به بیمه شدن اقدام می کند. زنان خانه دار دارای سه فرزند یا بیشتر. با تولد فرزند چهارم به ازای هر فرزند دو سال به بیمه گذار اضافه می شود. حق بیمه امسال دو میلیون و 250 هزار تومان است.

وی در خصوص میزان حق بیمه مشمولان که به صورت رایگان و توسط دولت به عنوان کارفرما پرداخت می شود، گفت: حق بیمه که در سال 1402 برای هر نفر دو میلیون و 250 هزار تومان بود را دولت پرداخت می کند.

وی افزود: مادرانی که سه فرزند یا بیشتر دارند مشمول این بیمه می شوند و در صورت تولد فرزند چهارم یا پنجم در مدت بیمه به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه مادر اضافه می شود.

ذینفعان واجد شرایط باید با آژانس ها تماس بگیرند. مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه درخواست و عضویت در این صندوق توضیح داد: مشمولان واجد شرایط می توانند با دستگاه ها و ادارات کل استان ها تماس بگیرند. 1500 نمایندگی در مناطق مختلف کشور داریم که روستائیان و عشایر می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها، ثبت نام و از بیمه اجتماعی رایگان بهره مند شوند.

استعلام کمک هزینه زندگی و وام بلاعوض با کد دستوری #1463*500*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه ها می توانند از نرم افزار کاربردی خود استفاده کرده و فروشگاه های نزدیک خود را مشاهده کنند. برای تهیه این نرم افزار می توانند با پلتفرم های بازار مای کت یا shoma.sfara.ir تماس بگیرند. همچنین با اجرای کد دستوری #1463*500* می توانند لینک نصب این نرم افزار را دریافت کنند.

منبع: مهر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا