اخبار روز سینما

هیچ اسپین آفی از Attack on Titan پخش نخواهد شد [+جزئیات]

هاجیمه ایسایاما صبح امروز اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای گسترش دنیای فرعی به تایتان و و هیچ اسپین آفی از Attack on Titan پخش نخواهد شد .

هیچ اسپین آفی از Attack on Titan پخش نخواهد شد

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر ساخت اسپین آفی برای انیمه‌ی سریال Attack on Titan دامن زده ، هاجیمه ایسایاما اعلام کرد که برای فصل جدید سریال می‌باشد و در حال حاضر برنامه‌های ساخت اسپین آف تازه ندارند.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین انیمه های سریال 2023

بهترین انیمه ایسکای در سال 2023 و تمام دوران

ساخت اسپین آف حمله به تیتان

ساخت اسپین آف حمله به تیتان

حالا که سال 2023 به تایتان حمله می کند و انیمه می کند، در این سال منتشر می شود، سازنده این انیمه در رابطه با ساخت اسپین آف حمله به تیتان اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت آن وجود ندارد.

او در که دیشب داشت، به صراحت اعلام کرد که شخصیت لیوای برنامه‌هایی ذهن خود را نشان می‌دهد، اما همچنان نمی‌داند که می‌تواند آن را به خوبی پیاده کند یا یا یا.

درباره سریال Attack on Titan

هیچ اسپین آفی از Attack on Titan پخش نخواهد شد
درباره سریال Attack on Titan

حمله به تایتان همان همان همان همان همان مجموعه ژاپنی است که هاجیمه ایاما نوشته و طراحی شده است. این مجموعه ۹ سپتامبر ۲۰۰۹ در مجله بساتسو منتشر می‌شد و در ۲۱ ۲۰۲۱ با ۳۴ جلد و ۱۳۹ از ۱۱ سال به پایان رسید.

داستان، اِرن یِگِر، خواهرخوانده اش میکاسا و دوست این دو با نام آرمین می‌گذرد. پس از دیوار ماریا و شهر شیگانشینا توسط، مادر اِرن به دست تایتان می‌شود و او قسم را که انتقام مادرش را از تایتان‌ها می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا