اخبار روز سینما

هولو نیز به همکاری‌هایش با جاستین رویلند پایان داد

یکی از تحسین شده ترین آثار پیکسار یعنی انیمیشن درون و بیرون (Inside Out 2015) ادامه پیدا خواهد کرد. روز جمعه اعلام شد درون و بیرون ۲ به کارگردانی «کسی من» در حال توسعه است. «امی پولر» باز هم صداپیشگی نقش «شادی» را انجام خواهد داد. «مگ لفاوه» که قسمت اول را به همراه «جاش کولی کولی و داکتر داکتر داکتر نوشته داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر داکتر این» «مارک نیلسن» تهیه کنندگی این انیمیشن را بر خواهد داشت.

در این قسمت قرار است داستان «رایلی» در دوران نوجوانی روایت شود و احساس جدیدم ۯیدم ۯا ه

در قسمت این فیلم که در سال ۲۰۱۵ دنیایی تصور شد که توسط ۵ احساس اصلی کنترل می شدند. شادی، غم، ترس، خشم و انزجار. این انیمیشن رایلی یک دانش آموز دوران راهنمایی را می‌کند که در تلاش تا خودش را با مهاجرت خانواده از «مینه‌سوتا» به «سانفرانسیسکو» وفق دادن بدهد؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ دادن » اما کنترل از دست شادی که احساسات را بر سر از خارج کند و شادی می‌خواهد می‌خواهد قطب مخالفـش باشد، یعنی غم متحد شود و با او در سفری سفری در ذهن ذهن رایلی همراه باشد.

کارگردانی قسمت این انیمیشن توسط «پیت داکتر» انجام شد و صداپیشگان قسمت اول می اشاره کرد به امی پول در نقش شادی ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ «فیلیس اسمیت» در نقش غم، «بیل هیدر» در نقش ترس. «لویس بلک» در نقش خشم؛ «میندی کالینگ» در نقش انزجار؛ «دایان لین» در نقش مادر رایلی و «کایل مک‌لاکلن» در نقش پدر رایلی.

قسمت اول انیمیشن در اسکار ۲۰۱۶ موفق به اسکار بهترین انیمیشن شد و در بخش بهترین فیلم نامه غیراقتباسی نامزد بود. درون و بیرون از نظر فروش هم موفق بود و به فروشی 800 میلیون دلاری رسید.

طبق اعلام رسمی پیسکار این انیمیشن در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا