اخبار ورزشی

دو تیم “هوادار و پرسپولیس” به دنبال کشف اولین فرصت ها!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز – پنجشنبه 4 خردادماه – تیم های هوادار و پرسپولیس از ساعت 18:30 در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که شب گذشته استقلال با شکست 4 بر صفر مقابل نساجی به مرحله نهایی صعود کرد و برنده جدال امروز الهامی و شاگردان گل محمدی باید در فینال به مصاف آبی های پایتخت برود.

نیمه نهایی چطور رنگ قرمز به خود گرفت؟

قرمزهای پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ون پارس اصفهانی رفتند و در رقابتی چشمگیر پس از تساوی 2 بر 2 در 120 دقیقه وقت قانونی، با نتیجه 4 بر یک به ضربات پنالتی دست یافتند. آن را از قبل بگیرید. شاگردان گل محمدی در مرحله بعد به مصاف حریف دیگر اصفهانی و البته مدعی خود سپاهان رفتند و طلایی پوشان را با نتیجه 4 بر 2 در ورزشگاه نقش جهان متوقف کردند. پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه سخت دیگری روبرو شد که قرمزهای پایتخت باید به مصاف گلگهار سیرجان بروند اما با بازی خوب آنها قهرمان لیگ بیست و دوم با شکست دو بر یک شاگردان پرسپولیس راهی نیمه نهایی شد. در واقع می توان گفت پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله رقابت های سختی را پشت سر گذاشته است.

مسیر شاگردان الهامی به نیمه نهایی چگونه بود؟

هواداران در روز شانزدهم جام حذفی به مصاف چادرملو اردکان رفتند و پس از شکست یک بر صفر این تیم برای حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی آماده شدند. شاگردان الهامی در این مرحله به مصاف تیم مس رفسنجان رفتند که حاصل تلاش 120 دقیقه ای بازیکنان دو تیم بود تا به تساوی بدون گل دست یابد اما در نهایت اما در نهایت نماینده تهران موفق شد در ماراتن پنالتی‌ها مس رفسنجان را با نتیجه پنج بر چهار متوقف کند. بنفش پوشان تهران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل استقلال ملاثانی صف آرایی کرد و در دیداری نزدیک موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا برای جدال سخت با پرسپولیس در نیمه نهایی آماده شود.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

شهرآورد کوچک تهران همیشه جذاب بوده است!

تقابل شاگردان الهامی و گل محمدی به نوعی شهر کوچک پایتخت در نظر گرفته شده است و هر دو تیم با توجه به بودجه و نفراتی که در اختیار دارند نمایش خوبی را به نمایش خواهند گذاشت. در هر صورت چهار بازی اخیر این دو تیم با دو تساوی یک برد پرسپولیس و یک پیروزی شاگردان الهامی به پایان رسیده است که نشان می دهد تقابل این دو تیم یک طرفه نبوده و این احتمال وجود دارد که هواداران لس که لباس قرمز پوشیده اند توسط هواداران حذف خواهند شد. نکته دیگری که یک رقابت مهیج و گلزنی می تواند نویدبخش آن باشد این است که از 4 بازی اخیر پرسپولیس و هوادار دو بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود سرخ پوشان و تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده است.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

دربی کوچک هم که باشد حاشیه دارد!

بدون شک همه طرفداران فوتبال عادت دارند قبل از مسابقات حساس در کنار زمین باشند و اگر قبل از هر رقابتی سرنوشت ساز گروه های زیادی را نبینیم تعجب آور خواهد بود. تقابل هوادار و پرسپولیس در میان جمعیت پشت سر نگذاشت و شایعات زیادی مبنی بر حضور هواداران و حتی انتخاب علی صفایی به عنوان داور این رشته به گوش می رسید. ماجرا از این قرار است که سازمان لیگ به دلیل مشکلاتی که در ورزشگاه دستگردی پیش آمده بود تصمیم گرفت مسابقه قرمزپوشان و شاگردان الهامی را در غیاب هواداران دو تیم برگزار کند اما این موضوع اعتراض شدید مدیران را به همراه داشت. و کادر مربیگری پرسپولیس. بازیکنان پرسپولیس حتی در مصاحبه های متعددی از هواداران حاضر در ورزشگاه تسگردی درخواست کمک کردند. در همین راستا رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان نیز اعلام کرد که شرایط لازم را برای حضور هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تسگردی فراهم کرده است اما در نهایت سازمان لیگ از موضع خود کوتاه نیامد و این مسابقه تعیین کننده در غیاب تماشاگر برگزار خواهد شد.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

تهرانی ها انگیزه دارند تا برای جام حذفی آماده شوند

پرسپولیس خود را برای جدال با هوادارانی آماده می کند که پس از لغزش های سپاهان و پیروزی در هفت بازی اخیر لیگ پس از یک سال دوری از عنوان قهرمانی، بار دیگر در لیگ بیست و دوم جام طلا را به دست آوردند. قرمزها با کسب 66 امتیاز در 30 بازی لیگ برتر و ایستادن در رده اول به کار خود در لیگ پایان دادند. فارغ التحصیلان الهامی اگرچه در صدر جدول قرار نگرفتند اما از 30 بازی 33 امتیازی شدند و در نهایت با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی لیگ را 22 به پایان رساندند و اکنون با هدایت الهامی در تلاش هستند تا جام حذفی را به خانه ببرند.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

تخصص الهامی در جام حذفی!

یکی از دلایل غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه این دیدار برای اهالی فوتبال، تجربه ساکت الهامی در قهرمانی در رقابت های حذفی جام حذفی است چرا که تراکتور تبریز در سی و سومین دوره مسابقات جام حذفی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد. این مربی همچنین در سی و پنجمین دوره این مسابقات ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم نساجی به عنوان مدعی در مسابقات حاضر شد و در نهایت با تیمش در میانه جدول جام قهرمانی را به خانه برد. در واقع می توان گفت الهامی یکی از سرمربیانی است که با یک تیم متوسط ​​می تواند به گربه سیاه مدعیان جام حذفی تبدیل شود و بعید نیست در رقابت ها دوباره این کار را انجام دهد.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

علی صفایی; آزمایش سخت پس از آسیب

علی صفایی یکی از باتجربه ترین داوران فوتبال کشورمان است که سابقه قضاوت در لیگ یک و لیگ برتر ایران را دارد. این داور در ماه های اخیر هنگام قضاوت دیدار استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان در لیگ دسته اول از ناحیه زانو آسیب دید. صفایی در نهایت پس از چندین ماه دوری از میادین ورزشی، کار خود را در لیگ برتر با قضاوت دیدار نساجی و فولاد آغاز کرد اما انتخاب این داور به عنوان قاضی میدان نبرد هواداران و پرسپولیس انتقادات هواداران را به همراه داشت. طرفداران قرمز رنگ بدون شک عملکرد امروز علی صفایی زیر ذره بین فوتبال دوستان خواهد بود و باید دید این داور پس از گذراندن دوران نقاهت اولین رقابت حساس و سرنوشت ساز خود را چگونه قضاوت خواهد کرد.

هوادار - پرسپولیس/ هر دو تیم به دنبال اولین ها هستند

به گزارش پی ام آپ، جدال الهامی و شاگردان گل محمدی در مرحله نیمه نهایی برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود چرا که این هوادار برای اولین بار است که مرحله نیمه نهایی جام حذفی را تجربه می کند و قصد دارد اولین جام قهرمانی را کسب کند. در این دوره نیز از او کند. در طرف مقابل، یحیی گل محمدی که دو بار با ذوب آهن به جام حذفی دست یافت، با وجود 6 قهرمانی با قرمزها، هنوز قهرمان جام حذفی نشده و قصد دارد اولین جام دوگانه در یک فصل را با پرسپولیس تجربه کند. .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا