اخبار روز سینما

جنجال هواداران با دیدن رضا گلزار و کلافه شدن گلزار! + ویدیو

بعد از گریه دختران دهه 80 برای رضا گلزار، انتشار عکس های جدید او در فن میتینگ کاربران را شوکه کرد!

پی ام آپ به نقل از برترین ها: بعد از گریه دختران دهه 80 برای رضا گلزار، انتشار عکس های جدید او در فن میتینگ کاربران را شوکه کرد!

محمدرضا گلزار امروز برای تبلیغات شرکتی در بازار موبایل تهران حاضر شد و پس از حضور این بازیگر سرشناس جمعیت زیادی شکل گرفت.

واکنش برخی از کاربران در این باره را بخوانید:

* کاربری نسبت به نام رضا واکنش نشان داد: عده‌ای به وجود این تعداد طرفدار شک کردند و اطمینان دادند که این بازیگر با روش‌هایی مانند پرداخت پول برای خبرسازی و جنجال‌سازی، جمعیت زیادی را به فروشگاه‌ها و مکان‌های حضور خود جذب می‌کند. در راس خبر، هرچند مستندات مستندی بر این ادعا ارائه نشده و نمی توان روی آن حساب کرد.

* وحید یکی از فعالان توییتری نیز نوشت: واقعاً باید بررسی شود که این افراد از کجا آمده اند که دغدغه قیمت و فشار مالی ندارند! جامعه شناسان و روانشناسان حتما باید این نوع رفتارها را بررسی کنند.

* مریم فعال توییتر اظهار داشت: سوپراستار بودن یک کلمه نیست، یک سبک زندگی است که در آن نباید مردم را قربانی پول و برندسازی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا