اخبار روز سینما

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once [+جزئیات]

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once خبر جدیدی است که به تازگی منتشر می‌شود در ادامه می‌توانید از جزئیات آن دقیق شی.

به جدید خبر همکاری دوباره کارگردانان همه چیز همه جا به یکباره منتشر شده دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانان فیلم، ساخت سریال در جنگ جنگارگان هستند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Everything Everywhere All at Once برنده اسکار 2023

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once

دنیل کوان دنیل شاینرت، کارگردانانی هستند که با کسب جوایز بهترین و کارگردانی، فاتح اسکار ۲۰۲۳ شدند. آن دو سریال تابستانی از دنیای دنیای “جنگ ستارگان” را با عنوان خدمه اسکلت اسکلت مقابل دوربین برده‌اند که برای از سامانه آنلاین دیزنی پلاس آماده خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که دنیل شاینرت و دنیل چند اپیزود از سریال “خدمه اسکلت” را کارگردانی خواهد کرد. این سریال نقش اصلی آن را جود لاو بازی درباره گروهی از بچه‌های گم‌شده در آن است که سعی می‌کنند خود را به خانه بیابند راه دهند.

همکاری دوباره کارگردانان همه چیز همه جا به یکباره

همکاری کارگردانان فیلم همه چیز همه جا به یکباره

دنیل کوان دنیل شاینرت با کسب ۷ جایزه برنده بزرگ و پنجمین دوره جوایز اسکار نام برد و فیلم‌شان در جوایز بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی، جایزه بهترین بازیگر زن، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل بهترین تدوین را کرد.

این دو در ماه اوت قراردادی پنج‌ساله با کمپانی یونیورسال ساختند و علاوه بر این فیلم «همه‌چیز، همه جا، بهیک‌باره»، برای فیلم «مردم ارتش سوئیسی سوئیسی» با بازی پل پل دانو و دنیل ردکلیف ردکلیف ردکلیف شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا