اخبار ورزشی

اسنوکر باز اصفهانی با کسب مقام دوم در گلستان بهترین بازیکن بیلیارد ایران شد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، نشست پایانی بیست و سوم دوره مقدماتی اسنوکر بانوان ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 3 خرداد 1402_ بین ارمغان حسنی ملی پوش اصفهانی و پریسا درویش آغاز شد و پس از یک مبارزه طاقت فرسا که تقریباً هشت ساعت به طول انجامید، ارمغان حسنی با اختلاف بسیار کمی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

ارمغان حسنی با دو برد مقابل ریحانه احمدی و سحر علیزاده و یک باخت مقابل سعیده سادات سنتی و با شکست اکرم محمدی امینی و میترا از مرحله گروهی عبور کرد. قائدی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب در راه رسیدن به فینال بیست و سوم دوره مقدماتی بیلیارد بانوان به پایان رسید.

ستاره تیم ملی اصفهان که در این باشگاه حضور دارد پادما یدک در ذخیره است و با حمایت او وارد این تورنمنت شد، مسیر سختی را پشت سر گذاشت، با قدرت وارد فینال شد، اما روزی که توپ ها روی میز بیلیارد مخملی به دلخواه او نشد، به شایستگی زمین خورد و مستقر شد. برای مقام نایب قهرمانی

البته درخشش تیم اصفهانی پادما در این مسابقات تا یک نقطه مشخص با وجود نایب قهرمانی، مدت کوتاهی پس از او دوباره دامنه ابتدا به کشور بازگشت و حسنی دوباره در صدر فهرست بهترین زنان قرار گرفت بازیکن بیلیارد کنترل کشور را به دست گرفت.

به گزارش پی ام آپ، بیست و سوم دوره اسنوکر بانوان کشور به همت استان گلستان از 31 اردیبهشت ماه لغایت 3 خرداد ماه برگزار شد. لازم به ذکر است فدراسیون بولینگ و بیلیارد به زودی رده بندی برترین های اسنوکر بانوان کشور را با تغییرات جدید منتشر خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا