اخبار روز سینمافیلم و سریال

همسران زیبای هومان سیدی همسر دوم هومان سیدی پس از مدت ها اعلام شد

در این مطلب با هومن سیدی بیشتر آشنا می شوید و جزئیاتی از همسر دوم او که اخیرا عکسش در اینترنت منتشر شده است را مشاهده خواهید کرد.



به گزارش ورانساز:

در این مطلب با هومن سیدی بیشتر آشنا می شوید و جزئیاتی از همسر دوم او که اخیرا عکسش در اینترنت منتشر شده است را مشاهده خواهید کرد.

هومان سیدی که از دبیرستان فارغ التحصیل و دیپلم گرافیک شده است، کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوانان رشت و فیلمبرداری فیلم های کوتاه بسیاری آغاز کرد. بعدها به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه «به سرپرستی پرویز پرستویی» شرکت کرد. هومان سیدی در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی ازدواج کرد. او در سال ۱۳۹۲ آزاده صمدی را ترک کرد.

هومان سیدی اولین بازی حرفه ای خود را با بازی در فیلم «یک تکه نان» در کنار رضا کیانیان انجام داد و سپس در فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی نقش کوتاهی داشت. بهرام توکلی برای ایفای نقش اول فیلم «پابرهنه در بهشت» انتخاب شد. این فیلم اولین فیلم بلند سینمایی بهرام توکلی بود که خود را به عنوان کارگردانی متفکر مطرح کرد و سیدی نیز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سینما خانه شد.

هومن سیدی و آزاده صمدی طلاق خود را از هومن سیدی اعلام کردند

هومان سیدی بازیگر و کارگردان سینمای ایران با انتشار یادداشتی به سوالات مطرح شده درباره زندگی خصوصی خود واکنش نشان داد. سیدی در اینستاگرام خود نوشت:

دوستان عزیز گاهی به لطف علاقه و لطف شما شاهد این هستم که برخی از جزئیات زندگی خصوصی من به موضوعی در ذهن برخی از دوستانم تبدیل می شود. البته مانند هر یک از شما، زندگی من از محافل شخصی و خصوصی تشکیل شده است که ترجیح می دهم در زیر حجاب سنت های رایج فرهنگی باقی بمانند، اما از آنجایی که برای شما بسیار احترام می گذارم و با توجه دوستانه به تحلیل و تشریح پیگیری های شما می پردازم، باید به اطلاع شما برسانم. . عرض می کنم که زندگی من با آقای آزاده صمدی یک سال است که به پایان رسیده است. امیدوارم با این بیان که همراه با بهترین نیت برای شما عزیزان است و هدف آن پاسخگویی به شبهات ذهنی برخی از دوستان است، موضوع گفتگو، اظهار نظر، تأسف، حدس و گمان ها قرار گیرد. بیان. سایر واکنش ها به طور کامل بسته می شود و تاپیک به طور کامل بسته می شود. برای همه شما آرزوی ادامه راه سعادت دارم.

ازدواج اول

هومن سیدی در سال 1384 و در سن 26 سالگی با آزاده صمدی بازیگر 28 ساله ازدواج کرد. در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هم آشنا شدند. آنها در نهایت در حالی که او هنوز مشهور نشده بود ازدواج کردند تا اینکه پس از هفت سال زندگی مشترک در سال 1392 از هم جدا شدند.

ازدواج دوم

هومن سیدی در سال 1392 برای دومین بار با خانم بیتا اصلانی بی سر و صدا ازدواج کرد و این خبر در پاییز 1395 منتشر شد که حامد بهداد تولد دخترش نیل را به وی تبریک گفت.

هومن سیدی و همسر دومش

هومن سیدی و دخترشسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به هومان سیدی برای فیلم «من دیگو مارادونا هستم» اهدا شد. هومن سیدی کارگردانی و نویسندگی فیلم «کشم و هیاهو» را در سال 1373 بر عهده داشت و در جشنواره فجر شرکت کرد و در بخش کارگردانی جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد.

محصولی به کارگردانی هومن سیدی

هومان سیدی اولین فیلم بلند خود را در سال 1388 پس از فیلمبرداری بسیاری از فیلم های کوتاه مانند «35 متر از سطح آب» و «نیش آبی» کارگردانی کرد که جوایز بسیاری را از جشنواره فیلم کوتاه تهران به دست آورد. این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای «آزاده صمدی» شد. سیدی علاوه بر کارگردانی به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این کار حضور داشت.

شهاب حسینی یکی او یکی از بازیگران این فیلم است که فقط ده کلمه دیالوگ می گوید و در طول فیلم سکوت می کند. یکی دیگر از بازیگران این اثر جواد عزتی بار کمیک فیلم را به دوش می کشد و نقشی پر از دیالوگ را ایفا می کند. منتقدان سینمای ایران «آفریقا» را جزو آثار سینمای نوآر ایران برشمردند. برخی هم هومن سیدی را ادامه سبک اصغر فرهادی «البته با دکوپاژ و قاب هایی متفاوت و غیرکلاسیک» می دانند. او در دو فیلم بلند اول خود بازیگر جدیدی مانند امیر جدیدی را به سینمای ایران معرفی کرد. هومان سیدی کارگردان فیلم های آفریقا و سیزده، اعترافات ذهن خطرناک و خشم من و هیهو جوایزی را از جشنواره های فجر و ورشو لهستان، پوسان کره جنوبی، شانگهای چین، انجمن منتقدان و نویسندگان ایران و … دریافت کرد. انجمن منتقدان و نویسندگان ایران جوایز بسیاری دریافت کرد. جشنواره فیلم شهر.

  • دوره زمستان، بازیگر
  • خان هشتم، بازیگر
  • داستان داوود بازیگر و قمری
  • سرقت ادبی، بازیگر
  • سایه، بازیگر
  • تصادف، بازیگر
  • بازیگر اگر باران ببارد
  • بازیگر در ابتدای روز
  • سیاب، بازیگر تلویزیون


    • مهرآباد، بازیگر
    • تا ثریا، بازیگر
    • روز 30، بازیگر
    • جاده بی پایان، بازیگر


    تئاتر



    • نمایش داستان ناتمام فصل «1391، 1392» کارگردان و بازیگر
    • برنامه مشروطه بانو «1390» بازیگر
    • کامسو آقا نمایش “1385” بازیگر

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا