اخبار روز سینما

همزمان با زادروز تولد آقای کارگردان اعلام شد/ کیانوش عیاری سریال «راز تهمینه» را با رضا عطاران می‌سازد

کیانوش عیاری که 23 اردیبهشت ماه 71 ساله می شود، قصد دارد مینی سریالی با عنوان «راز تهمینه» با بازی رضا عطاران بسازد که پس از تهیه فیلم «ویلای ساحلی» روی آنتن شبکه خانه ای می رود.

به گزارش پی ام آپ، 23 اردیبهشت ماه سالروز تولد کیانوش عیاری کارگردان سینمای ایران است. او این روزها فیلم جدیدش به نام «ویلای ساحلی» را آماده می کند. این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و هم اکنون مراحل فنی خود را طی می کند. عیاری این فیلم را سال گذشته با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر در یکی از شهرهای شمالی کشور کلید زد.

او در گفت وگو با ایسنا گفت که قصد دارد پس از تهیه این فیلم پروژه جدید خود را آغاز کند. این پروژه راز تهمینه نام دارد که قرار است به صورت مینی سریال برای پخش از شبکه خانگی تولید شود. عیاری از رضا عطاران به عنوان بازیگر نقش اول این مینی سریال نام برده است. این سریال قبلا «گرگان» نام داشت.

کیانوش عیاری پس از همکاری با رضا عطاران در فیلم «ویلای ساحلی» قصد دارد در سریال «راز تهمینه» با این بازیگر همکاری کند.

کیانوش عیاری نیز در این گفت و گو اعلام کرد که پس از سال ها توانسته است طرح های باقی مانده فیلم «سفره ایرانی» را به دست آورد و پس از نزدیک به 22 سال این فیلم را به پایان برساند. او گفت که سکانس پایانی این فیلم را در سال 1399 در زمان ساخت سریال «87 متر» تصویربرداری کرده است.

این کارگردان همچنین درباره آخرین وضعیت سریال «87 متر» توضیح داد و ابراز امیدواری کرد با کمک پیمان جبلی، رئیس صدا وسیما، مشکل انتقال آن حل شود. این سریال حدود دو سال پیش آماده پخش از تلویزیون شده بود اما هنوز مسئولان جدید سیما مجوز پخش آن را نداده اند.

کیانوش عیاری علاوه بر سریالی که برای شبکه خانگی تولید می کند، نگارش فیلمنامه یک فیلم بلند سینمایی به نام «شناسنامه» را نیز بر عهده دارد. وی در توضیح این پروژه گفت: دوست دارم فیلمی به نام «شناسنامه» بسازم که یک سال پیش با آن برخورد کردم و کاملاً توجهم را به خود جلب کرد، داستان درباره مادر شدن بدون ازدواج است؛ یعنی زنانی که تظاهر می کنند. بدون هیچ گونه رابطه ای مادر باشید. در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستم و امیدوارم شرایط ساخت آن فراهم شود.»

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» ساخته کیانوش عیاری تابستان امسال کلید می خورد. «فیلمیران» پخش این فیلم را بر عهده دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا