اخبار روز سینما

همزمان با انتشار عمومی اتفاق می افتد. آغاز اکران آنلاین «غریب»

فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی پس از اکران موفق در سینماهای کشور از چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه اکران اینترنتی خود را آغاز می کند.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنگا از چهارشنبه 20اردیبهشت ماه 1402 اکران آنلاین خود را به صورت همزمان روی پلتفرم های فیلمو، نماوا و فیلم نت آغاز می کند.

فیلم سینمایی «غریب» بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی است که تابستان گذشته بر اساس فیلمنامه ای از حامد عنقا مقابل دوربین محمدحسین لطیفی قرار گرفت.

این فیلم پس از حضور موفق در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر و کسب سیمرغ زرین بهترین فیلم از دیدگاه ملی، اکران عمومی خود را در سینماهای سراسر کشور از 25 اسفند ۱402 آغاز کرد.

فیلم «غریب» در اکران خود در 434 سالن و 10 هزار و 226 نمایش توانست از 9 میلیارد تومان در گیشه عبور کند. با این میزان فروش 224752 نفر این فیلم را تماشا کردند.

بابک حمیدیان در فیلم «غریب» نقش شهید محمد بروجردی را بازی می کند. پردیس پور عابدینی که بیشتر مخاطبان او را با سریال آقازاده به یاد آوردند، دیگر بازیگر نقش اول این فیلم است. او برای بازی در نقش «کژال» در فیلم غریب موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره چهل و یکم شد. مهران احمدی، رحیم نوروزی، زنده یاد حسام محمودی، فرهاد قاهمیان، سامی لک، مجید اسماعیلی و جعفر دهقان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا