اخبار ارز دیجیتال

هشدار انجمن بلاک چین برای جلوگیری از هک جدید تقلب

مقاله هشدار انجمن بلاک چین برای جلوگیری از هک جدید کلاهبرداری اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

اخیرا شاهد هشدار انجمن بلاک چین (انجمن فناوران زنجیره بلوکی) در حال انتشار بیانیه ای در مورد آخرین کلاهبرداری ها در بازار ارزهای دیجیتال هستیم.

به گزارش پی ام آپ و طبق بیانیه. هشدار انجمن بلاک چین اخیراً یک روش کلاهبرداری کشف شده است که منجر به تهمت و باج گیری افراد می شود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی Dogecoin در سال 2023; پیش بینی قیمت DOGE، آینده و نقشه راه

هشدار انجمن بلاک چین درباره روش جدید کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال

طبق این روش، نفر اول (کلاهبردار) ضمن مراجعه به شخص دوم (قربانی) اعلام می کند که موجودی کیف پول رمزنگاری آنها در کیف پول آنها قفل شده است یا نمی توانند آن را برداشت کنند. پس از این مرحله، برای تایید کیف پول شخص دوم، نفر اول رمز یا کلمات کلیدی کیف پول خود را به او می دهد و از طرفی با توجه به اینکه نفر اول همچنان به این اطلاعات دسترسی دارد، شروع به برداشت موجودی خود می کند و سپس با مدارک موجود در اختیار مقامات، قربانی را شکایت می کند یا تهدید می کند (انصراف از شکایت در صورت پرداخت دیه).

هشدار انجمن بلاک چین

طبق اعلامیه جامعه بلاک چیناین در کنار مسائلی مانند اجاره حساب بانکی به افراد دیگر، اعطای مجوز دسترسی به حساب کاربری به افراد دیگر، تشویق به خرید ارز با وعده رشد دائمی، وعده پرداخت سود ثابت، انواع غیر متعارف روش های بازاریابی چند سطحی، پذیرش و پرداخت قیمت هر توکنی که بازار ثابت جهانی در بسترهای مختلف معتبر ندارد، خرید و فروش ارز در زمان معین (پمپ و دامپ) و ارسال پیام افراد ناشناس، عمدتاً خارجی ها برای سرمایه گذاری در هر پروژه ای صرفا برای کلاهبرداری از کاربر و از دست دادن سرمایه به همراه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

  • هشدار: مراقب کلاهبرداری های رمزنگاری هوش مصنوعی ایلان ماسک باشید!
  • پیش بینی قیمت ریپل در سال 2023; نقشه راه و آینده XRP
  • پیش بینی بیت کوین در سال 2023; پیش بینی قیمت BTC، آینده و نقشه راه

نظر شما در مورد هشدار انجمن بلاک چین کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال چطور؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری به موارد تکراری بچسبید.

مقاله هشدار انجمن بلاک چین برای جلوگیری از هک جدید کلاهبرداری اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شد. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا