عمومی

هر آنچه درباره لوله بازکنی در مشهد باید بدانیم دی 1401

علت رایج گرفتگی لوله فاضلاب در آشپزخانه ریختن ته مانده مواد غذایی در سینک ظرفشویی می باشد حتی شستن ظرفهای چرب با آب سرد باعث ایجاد رسوب در جدار لوله های فاضلاب میشود و با گذشت زمان باعث ایجاد گرفتگی لوله های فاضلاب میشود یا ریختن پرز و مو داخل سینک ظرفشویی که این مورد هم باعث گرفتگی در لوله های فاضلاب میشود .

لوله بازکنی مشهد از جمله مشاغل خدماتی و نظافتی است که علاوه بر داشتن دقت و مهارت ، تجربه بالا و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی را هم می طلبد در این مقاله درمورد علت گرفتگی انواع لوله فاضلاب و برطرف کردن آنها توسط شرکتهای معتبر لوله بازکنی در مشهد توضیحاتی ارائه میشود با ما همراه باشید.

 

هر آنچه درباره لوله بازکنی در مشهد باید بدانیم

 

علت گرفتگی لوله فاضلاب در آشپزخانه

علت رایج گرفتگی لوله فاضلاب در آشپزخانه ریختن ته مانده مواد غذایی در سینک ظرفشویی می باشد حتی شستن ظرفهای چرب با آب سرد باعث ایجاد رسوب در جدار لوله های فاضلاب میشود و با گذشت زمان باعث ایجاد گرفتگی لوله های فاضلاب میشود یا ریختن پرز و مو داخل سینک ظرفشویی که این مورد هم باعث گرفتگی در لوله های فاضلاب میشود .اگر کف آشپزخانه را تی بکشیم و تی را داخل سینک بشوییم این کار باعث وارد شدن پرز و موی چسبیده به تی و وارد شدن آن به داخل لوله فاضلاب میشود و باعث گرفتگی میشود .بنابراین با رعایت کردن این موارد تا حد بسیار زیادی میتوانیم از مسدود شدن و یا گرفتگی لوله های فاضلاب داخل آشپزخانه جلوگیری کنیم.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در حمام

در زمان استحمام مواظب باشید مو و یا صابون و …. از طریق دریچه کفشور حمام وارد لوله فاضلاب نشود اگر توری کفشور حمام برداشته شود زمان استحمام ممکن هست مو ، صابون ، تیغ و یا در شامپو وارد دریچه فاضلاب شود و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شود

علت گرفتگی چاه توالت

علت رایج گرفتگی چاه توالت افتادن اجسام خارجی مانند صابون ، دستمال توالت ، پارچه و …… داخل چاه و مسدود شدن آن میشود برای جلوگیری از گرفتگی چاه توالت حتما از چاه بست استفاده شود.

استفاده از فنر برقی برای لوله بازکنی

یکی از رایجترین روش های لوله بازکنی استفاده از فنر برقی می باشد که اکثرا همه شرکت های لوله بازکنی از آن استفاده می کنند. لوله بازکنی با فنر برقی نیاز به تخصص دارد که در صورت نداشتن مهارت کافی باعث ایجاد خسارت میشود. بنابراین حتما از متخصصین در این زمینه استفاده کنید.این دستگاه از یک فنر بسیار منعطف و بلند که تا عمق بالای ده متر هم می تواند نفوذ کند و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است.موتور دستگاه طوری طراحی شده است که قادر به گردش به سمت چپ و راست می باشدکه این کار باعث آسان شدن عمل فنر زنی میشود.دستگاه فنر زنی انواع مختلفی بدین شرح می باشد:

دستگاه فنر لوله بازکن تمام اتومات

دستگاه فنر لوله بازکن نیمه اتومات

دستگاه فنر زنی لوله ساده

هر آنچه درباره لوله بازکنی در مشهد باید بدانیم

لوله بازکنی در مشهد با پمپ برقی

استفاده از پمپ برقی برای باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه ، حمام ، انواع لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی استفاده میشود این دستگاه دارای یک مخزن هوا می باشد و دکمه ای روی این دستگاه تعبیه شده است که با فشردن آن هوای درون محفظه آزاد میشود و به این صورت باعث باز شدن گرفتگی لوله فاضلاب میشود.دستگاه پمپ برقی دارای اندازه و قدرت های مختلفی می باشد و برای انتخاب دستگاه و قدرت مناسب آن باید ابتدا نوع لوله و میزان گرفتگی لوله مشخص شود.

مزایای دستگاه پمپ برقی

دارای قدرت فوق العاده بالا برای باز کردن گرفتگی های ناشی از شن ، ماسه ، قیر و ….

قابلیت باز کردن گرفتگی های سخت به صورت تضمینی بدون هیچ گونه آسیب به لوله فاضلاب

قابیلت باز نمودن گرفتگی لوله های فاضلاب در اثر سقوط اشیاء

استفاده از متخصصین لوله بازکنی در مشهد

اگر تخصص و تجربه ای در زمینه لوله بازکنی ندارید حتما از افراد متخصص لوله بازکنی استفاده کنید زیرا هر اقدام اشتباه توسط افراد غیر متخصص باعث هول دادن و حرکت کردن شی در عمق لوله میشود که در اینصورت برای باز کردن آن مجبور به کنده کاری و شکستن لوله و لوله کشی مجدد خواهید شد.متخصصین ما در شرکت لوله بازکنی در مشهد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز مشهدی می باشند.

تماس با کارشناسان فنی :09158871010

تماس با کارشناسان فنی :09156583030

تماس با کارشناسان فنی :09154964040

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا