اخبار روز

هدف زین الدین زیدان مشخص است؟

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ اگرچه زین الدین زیدان ایده انتقال به لیگ برتر را رد می کند، اما نظر او ممکن است با ورود گروه اینئوس به منچستریونایتد تغییر کند.

به گفته لویک تانزی از اکیپ؛ انتقال زین الدین زیدان به بایرن مونیخ نیز قبل از اینکه طرفین به توافق برسند، ایده بسیار دشواری توصیف شد. دلیل این امر به تمایل سرمربی فرانسوی بستگی دارد: او برای رفتن به آلیانز آرنا مردد است و ترجیح می دهد به منچستریونایتد برود. اگرچه طرفین در گام اول به توافق نزدیک بودند، اما زیدان برای همکاری با بایرن مونیخ مردد بود. از نظر او، بایرن انتظار دارد سرمربی آینده این باشگاه به سرعت تیم را به قهرمانی بازگرداند که با رویکرد او همخوانی ندارد. زندگی در بایرن و دانستن آلمانی از دیگر عواملی است که باعث شده قهرمان سه دوره لیگ قهرمانان اروپا چشم انداز همکاری با غول های بوندسلیگا را کنار بگذارد.

زیدان زیدان به جای بایرن مونیخ وضعیت منچستریونایتد را دنبال می کند. ژان کلود بلان، مدیرعامل گروه Ineos مشتاق این است که هموطن فرانسوی خود هدایت منچستریونایتد جدید را بر عهده بگیرد. زیدان هم انگلیسی را خوب بلد نیست اما بهتر از آلمانی آن را می فهمد. بایرن مونیخ که از تمدید قرارداد یولیان ناگلزمن با تیم ملی آلمان غافلگیر شده بود، ممکن است به دنبال همکاری کوتاه مدت با رالف رانگنیک تا حضور ژابی آلونسو باشد.

لازم به ذکر است که رسانه های نزدیک به منچستریونایتد در زمان نگارش این مطلب به گزارش خبرنگار معتبر اکیپ پاسخی نداده اند. با توجه به ناکامی احتمالی لیگ برتر انگلیس در رسیدن به سهمیه پنجم، تیم تحت هدایت اریک تن هاخ شانس کمی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد. مشکلی که می تواند روی انتقال احتمالی زیدان تاثیر بگذارد.

257 251

Recent search terms:

  • وضعیت احتمال مربی شدن زیدان در بایرن مونیخ

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا