اخبار روز سینما

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش به سفر رفته اند؟

هانده در آخرین پست اینستاگرامش تصاویری از تعطیلاتش منتشر کرد. خبرنگاران ترکیه شایعه کردند که هاکان سابانجی نیز در کنار هانده ارچل درحال ماهیگیری بوده است.

هانده ارچل درحال ماهیگیری

آنطور که از اخبار مشخص شده است، در این لحظه ماهیگیری هانده ارچل ، هاکان سابانجی دوست پسر جدید او نیز همراهش است. البته هنوز عکسی از این منتشر نشده است. گویا هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات میلانو با هم بوده اند.

بیشتر بخوانید:

چرا هانده ارچل اجازه نداشت سوار جت شخصی دوست پسرش بشه؟

ماهیگیری هانده ارچل

هاکان سابانجی دومین خانواده ثروتمند ترکیه است و به زیباترین بازیگر ترکیه وارد رابطه شده است. هانده ارچل در اوایل شهرتش با مورات دالکیلیچ، ترک در رابطه بود، بعد از او، با کرم بورسین وارد رابطه شد.

حقایق پنهان و اخبار مرتبط با هانده ارچل و دوست پسر او

هانده و بورسین در سریال رمانتیک کمدی “تو در خانه را بزن” همبازی بود و در پایان فصل یک تا پایان سریال با هم بودند. جدایی این زوج هواداران را ناراحت کرد، اما رابطه جدید نیز مورد توجه قرار گرفت.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات
هانده ارچل و دوست پسر جدیدش در تعطیلات

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال و همزمان با بازی سریال چکاوک، وارد مدلینگ حرفه ای شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تأثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا