اخبار روز سینما

هانده ارچل در حال رقصیدن و آواز خواندن در کنسرت خواننده معروف

ویدیوی هانده ارچل در حال آواز خواندن و رقصیدن در کنسرت از دستش نده! هانده یکی از خوش تیپ ترین مدل های ترکیه ای است که جوایز زیادی را کسب کرده است.

هانده ارچل در سریال در خانه ام را بزن درخشید بازی مشترک او و کرم بورسین و ترکیب ادا یلدیز و سرکان بولات بی نظیر بود. من به شخصه اصلا از دکور این سریال لذت نمی بردم اما شیمی این زوج بی نظیر بود.

هانده ارچل بازیگر جوان ترکیه ای است که با بازی در سریال دختران خورشید وارد حرفه بازیگری شد. وی سپس با بازی در نقش حیات در سریال عشق حرف حالش منیشه به شهرت رسید. آخرین سریالی که او در آن حضور داشت سریال Tocas a mi Puerta است.

می توانید رقص هانده ارچل را در برخی از سکانس های سریال To Drum مشاهده کنید.

هانده ارچل در حال آواز خواندن در کنسرت


ویدیو رقص هانده ارچل

 


دوران مدل شدن توسط هانده ارچل

هانده به غیر از بازیگری یک مدل هم هست. او در بسیاری از آگهی های بازرگانی ظاهر شده است. کاهش وزن و تناسب اندام هانده تاثیر زیادی در افزایش زیبایی و شهرت او داشت. یکی از محبوب ترین صفحات اینستاگرام در ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

بیوگرافی هانده ارچل

رقص هانده ارچل، آواز خواندن در کنسرت هانده ارچل

هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در شهر Bandirma متولد شد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دوشیزه ترکیه در سال 2012 و همزمان با بازی در سریال چکاوک وارد حرفه مدلینگ شد. سال گذشته عنوان زیباترین زن مسلمان به او اعطا شد.

رقص ادا و سرکان بولات او در مراسم نامزدی و حتی در خلوت بسیار جذاب بود. ویدیو رقص دست برای کرم بورسین نگاه کن:


سریال درام با بازی Hande Erchel

سریال تو درم را بازن یا عشق مشروط یک سریال ترکی در ژانر عاشقانه می باشد. این مجموعه تلویزیونی محصول سال 2020 کشور ترکیه می باشد. شخصیت ادا با بازی هانده ارچل در کودکی پدر و مادرش را از دست داد.

ادا در حال تحصیل در یک دانشگاه خصوصی با بورسیه است، پس از لغو بورسیه اش بدون اطلاع قبلی، دانشگاه دیگر او را نمی پذیرد و باید در سال آخر دانشگاه را ترک کند.

گیف ویدیویی رقص هانده ارچل در این مجموعه:


با وجود اینکه ادا برای تحصیل در یکی از دانشگاه های ایتالیا پذیرفته شده است، اما آرزویش برای گرفتن مدرک و تحصیل در ایتالیا نابود می شود. ادا مجبور می شود به صورت پاره وقت در یک گل فروشی کار کند و با دوستش ملک (با بازی الیف جان آفاجان در سریال تو درم را بازن) در خانه ای کوچک زندگی می کند و سعی می کند به زندگی خود ادامه دهد.

حالا می خواهد وارد دانشگاه دولتی شود تا دیگر با مشکل بورسیه سر و کار نداشته باشد. با این حال، او هنوز نمی تواند ظلمی را که در حق او شده و کسی که بورسیه اش را قطع کرده فراموش کند. سریال عشق مشروط یا ضربدر طبل یکی از سریال های عاشقانه ترکی است که در بین بینندگان ایرانی طرفداران زیادی دارد.

هانده و کرم در پشت صحنه سریال بر طبل کوبیدند:


بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا