اخبار روز سینما

هانده ارچل تا به حال زایمان کرده است؟ [+ویدیو]

ویدیوی حظه زایمان هانده ارچل در سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن سوژه فضای مجازی شد و بسیاری از پیشکسوتان بازی هانده را نقد کردند.

صحنه زایمان آدا یلدیز کاراکتر سریال رمانتیک کمدی تو در خانه ام را بزن، با بازی هانده ارچل بازتاب احساسات ‌ای داشت. زایمان هانده ارچل در این سریال به قدری افتضاح و غیر قابل باور بود که بسیاری از پیشکسوتان ترکیه این صحنه را نقد کردند.

حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن برای دومین بار به این صورت بود که در یک طبیعت به صورت عملی زایمانش ف را می‌رسد. سناریو اینطور نوشته شده که ادا یلدیز را به بیمارستان نمیرسانند و بدون درد و خیلی نرمال با آرایش زیاد بچه به دنیا میآید.

زایمان هانده ارچل

ویدیویی از تمسخر صحنه زایمان ادا یلدیز در سریال تو درم را بزن توسط بسیاری از کاربران فضای مجازی و مورات سونر (منتقد طناز ترک) منتشر شد، اما به تازگی یکی از پیشکسوتان ترکیه، عایشه نیل شاملی اوعلو صحنه زایمان هانده ارچل را سوژه کرد .

عایشه نیل از این صحنه انتقاد کرد و گفت:

این شوخیه؟ اینا از هیچی خبر نداره. آرایششون هم اصلا خراب نشده موقع زایمان. اینطوری زایمان می کنند؟

ویدیوی نقد صحنه حاملگی هانده ارچل در تو درم را بزن را ببین:


خلاصه سریال تو درم را بزن

تو درم را بزن یا تو در خانه‌ام را بزن (به ترکی استانبولی:Sen Çal Kapımı) که در شبکه‌ی ام بی‌سی پرشیا با نام عشق مشروط پخش می‌شود، یک سریال تلویزیونی کمدی-عاشقانه، ساخ ت ترکیه است که امضای شرکت ام اف یاپیم را دارد. رسیده است و اولین قسمت از آن در ۸ ژوئیه ۲۰۲۰ به کارگردانی آلتان دونمز و نویسندگی عای شه اونر کوتلو پخش شد.

کرم بورسین و هانده ارچل در نقشهای اصلی این سریال حضور دارند. این سریال در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱ متشکل از ۵۲ قسمت به پایان رسید. ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده است می‌شود.

سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد او ن روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد، اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط لازم برای پذیرش شرایط سکان می‌شود. سرکان و ادا در ضمن نقش بازی کردن، رابطه پرشور و تجربه‌برانگیز را می‌کنند که باعث شود همه برنامه‌ریزی‌ها را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/هانده-ارچل-تا-به-حال-زایمان-کرده-است؟-و/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا