اخبار روز سینما

نیکول کدمن به سریال جدید HBO پیوست

نیکول به جدید جدید HBO پیوست: سریالی که از نیکول کیدمن کیدمن در دو سریال های گذشته خبر می دهد. دروغ‌های کوچیک بزرگ (دروغ های بزرگ کوچک) و فروپاشی (لغو) با شبکه «اچ‌بی‌هاو» همکاری داشته‌اید. خبر خوب این است که طبق گزارش «ددلاین» این بازیگر درحال همکاری دوباره با این شبه است.

پرستار بچه کامل. این سریال از روی رمانی فرانسوی به همین نام به قلم «لیلا سلیمانی» اقتباس خواهد شد. این اثر در سرتاسر جهان فروش بسیار خوبی داشته است.

در این زوجی را می بینیم که دو فرزند دارند و مادر این دو قصد بازگشت به کارش را دارند به همین دلیل دایه ای به ظاهر بی عیب و نادرست است را به کار می گیرند. هر چند که بیشتر این خانواده به این دایه مطمئن است، حسادت، و احساس شوم بیشتر در شروع به رشد می کنند که منجر به پایانی غیر منتظره منتظره می شود.

این رمان که توسط منقدین گفته شده است از یک داستان است که در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاده الهام گرفته است، در آن حادثه دو خواهر و برادر برادر ۲ و ۶ ساله توسط دایه شان به قتل قتل است.

این سریال فصلی توسط «مایا ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین ارسکین شد و کیدمن به علاوه بعلاوه بعلاوه اضافه شد شد شد شد شد شد شد شد شد شد ”

تا زمان این خبر در تاریخ ۸ سال ۲۰۲۳ هیچ اطلاعات دیگری درمورد سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا