اخبار ورزشی

پیشی گرفتن نیوکاسل از منچستریونایتد برای جذب ستاره کره ای!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چندین روزنامه انگلیسی به صورت روزانه در قالب یک بسته آموزنده از نقل و انتقالات گرفته تا اخبار سایر رشته ها به بررسی اخبار ورزشی کشور پرداخته اند.

بسته خبری امروز یکشنبه 16 خرداد 1402 به شرح زیر است:

سان:

* السد قطر برای جذب ویلفرید زاها، قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون پوند در سال به او پیشنهاد داده است. کریستال پالاس نیز به دنبال گزینه‌هایی مانند ماتئوس فرانکا، جوان برزیلی و جک کلارک از ساندرلند به عنوان جایگزین ستاره خود است.

* کارلو آنچلوتی آماده است تا تابستان امسال هری کین مهاجم تاتنهام و انگلیس را به خدمت گیرد زیرا او را جایگزینی ایدئال برای کریم بنزما می‌داند.

* الکسیس سانچز در حال بررسی گزینه‌هایش برای بازگشت شوکه‌کننده به لیگ‌برتر انگلیس است او می‌تواند در تابستان امسال به صورت آزاد مارسی را ترک کند.

* آماددیالو بازیکن جوان منچستریونایتد، علاقه‌مند به ادامه حضور قرضی در در ساندرلند است، اما تنها در صورتی که، تونی موبری، جایگاه خود را همچنان به عنوان سرمربی حفظ کند.

* تاتنهام به دنبال راهی برای جذب مانور سولومون است، این بازیکن که به صورت قرضی در فولام درخشیده، زیر نظر سران شاختار دونتسک اوکراین هم قرار گرفته است تا به صورت رایگان جذب شود.

* بر اساس گزارش‌های موجود در ترکیه، برایتون به دنبال ناکام کردن آرسنال در راه جذب ساشا بوی، مدافع راست گالاتاسرای، در تابستان امسال است.

* بر اساس گزارش‌های خارج از برزیل، نیوکاسل در رقابت برای جذب کیم مین جائه، مدافع ملی‌پوش کره‌جنوبی، از منچستریونایتد پیشی گرفته است.

* پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی گفته است اگر می‌خواهد تیم‌های بزرگ را به چالش بکشد، باید کل بازیکنان خط دفاعی خود را عوض کند.

میل:

* ایوان تونی، مهاجم برنتفورد پس از محرومیت هشت ماهه به دلیل شرکت شرط‌بندی، در آخرین به‌روزرسانی کمپانی بازی کامپیوتری EA Sports، از FIFA 23 حذف شد.

* ناکامی کلن در برتری مقابل بایرن‌مونیخ و گرفتن قهرمانی بوندس‌لیگا از باواریایی‌ها، ضرر مالی بدی را برای آنها به همراه داشت، زیرا اگر بروسیا دورتموند قهرمان لیگ می‌شد، آنها به‌خاطر انتقال آنتونی مودسته به جمع زنبورها پاداش دریافت می‌کردند.

میرر:

* بارسلونا آماده است بازوبند کاپیتان را به لیونل مسی بدهد تا به این طریق او را ترغیب کند و به نیوکمپ برگرداند.

* ادو، مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید که باشگاه در تابستان امسال فقط بازیکنانی را خریداری می‌کند که بتوانند سطح کیفی توپچی‌ها را بالاتر ببرند.

* پس از اینکه لیورپول و بیلبائو برای خرید الیجا گیفت بازیکن ۱۶ ساله قرمزها به توافق رسیدند، کلوپ قصد دارد تابستان امسال، وینگر نوجوان خود را به باسکی‌ها بفروشد.

* تاتنهام و نیوکاسل از جمله تیم‌هایی هستند که هوانگ هی چان، مهاجم ولوز را زیر نظر دارند. البته که جولن لوپتگی، سرمربی ولوز هم خواهان حفظ بازیکن خود است‌.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا