اخبار روز سینما

نیمار برای دومین بار پدر خواهد شد!

به جدید خبر دوباره پدر شدن نیمار تایید شد. در ادامه مطلب فرزند دوم نیمار همراه ما بمانید تا به جزئیات خبر فرزند جدید نیمار بپردازیم.

“نیمار” فوتبالیست 31 ساله برزیلی و نامزدش “برونا بیانکاردی” مدل 28 ساله با انتشار تصویر ڹی د در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. در ادامه به جزئیات خبر حاملگی برونا بیانکاردی نامزد نیمار می‌پردازیم. نیمار جونیور بازیکن مشهور فوتبال با نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور که برگرافتش نیمار داسیلوا سنیور است، در شهر موگی داس کروز در ایالت سائوپائولو برزیل به دنیا می آورد. نیمار تنها دارای یک خواهر به نام رافائل سانتوس می‌باشد.

دوباره پدر شدن نیمار

فرزند جدید نیمار

“برونا بیانکاردی” مدل و اینفلوئنسر 28 ساله با انتشار چند عکس همراه نیمار، خبر ارل ارداری د. نیمار و برونا رابطه شان را حدود 2 سال پیش آغاز کردند و با انتشار عکس هایی در صفحة ش ر حالی که یک حلقه الماس در دست برونا دیده می‌شود شایعات نامزدیشان را هم بر سرودزان ‘بان د.

برونا دوست دختر نیمار نوشت:

ما زندگی تو را در رویا می‌بینیم، برای ورود به برنامه‌ریزی می‌کنیم، و می‌دانیم تا عشق را کامل کنیم و روزهای ما را شادتر کنیم. برادرت، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، عموها و عمه‌ها و خاله‌هایت که از همین الان خیلیده‌اند. زود بیا دختر/پسرم، ما منتظرت هستیم!

فرزند دوم نیمار

دوباره پدر شدن نیمار
حاملگی برونا بیانکاردی نامزد نیمار

این اولین فرزند نیمار و برونا ه نام داوی «لوکا» دارد.

بیشت بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا