اخبار روز سینما

نگاه کنید: عکس همسر جواد خبانی لو رفت!

به تازگی عکس همسر جواد خبانی باعث جنجال شده است. در محتوا عکس همسر جواد خبانی با ما باشید تا عکس جواد خبانی و همسرش آن را بررسی کنید.

جواد خبانی متولد 6 آبان 1345 در کرج، تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی جمهوری اسلامی ایران است. همسر جواد خیانی بهناز خیانی است که در سال ۱۳۷۳ ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام نگار خیانی است که در سال ۱۳۷۵ در کرج به دنیا آمد.

عکس همسر جواد خبانی

عکس همسر جواد خبانی را در ادامه ببینید

در همان شهر تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در هنرستان بهشتی به پایان رساند. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده آموزش و پرورش دبیرخانه فنی تهران واقع در لویزان به تحصیل پرداخت. سپس در سال 1368 به عنوان معلم در دوره های فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. به مدت دو سال در هنرستان رجایی بندرعباس به عنوان معاون آموزشی (مدیر هنرستان) مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی جواد خاتانی برای مارادونا [+ویدیو]

کسب درآمد را از نوجوانی آغاز کرد و در 13 سالگی به عنوان کارگر ساده در کارخانه کنسروسازی شمشاد مشغول به کار شد. خودش در این باره می گوید:

در آن سال ها ماهیانه 6000 ریال حقوق می گرفتم که نیمی از آن را به مادرم می دادم و با بقیه پول مجلاتی مثل کیهان اسپورت و دنیای اسپورت می خریدم تا عشقم به ورزش را سیر کند.

عکس همسر جواد خبانی

عکسی از جواد خیانی و همسرش در فرودگاه که توسط هوادارانشان گرفته شده و همدیگر را در دست گرفته اند.

عکس جواد خبانی و همسرش را در زیر مشاهده می کنید:

عکس همسر جواد خبانی
عکس جواد خبانی و همسرش

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا