اخبار روز سینما

نگاه کنید: عکس جدید آیسان در سریال پاییزی

به تازگی عکس جدید آیسان در سریال پاییز در رسانه ملی پخش شده است که حواشی زیادی برای این بازیگر تازه کار دارد.

سریال سقوط یکی از سریال های محبوب اخیر بود که طرفداران زیادی به تماشای آن نشستند. اخیرا عکس جنجالی از بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط پخش شده است که با واکنشهای مختلفی مواجه شد. در ادامه عکس حاشیه ساز الناز ملک بازیگر سریال سقوط را باهم میبینیم.

عکس جدید آیسان در سریال پاییز

الناز ملک بازیگر مطرح سینمای ایران است که این روزها با بازی در نقش آیسان در سریال پاییز به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به شهرت قابل توجهی دست یافته است. او به تازگی عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که واکنش های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

الناز ملک بازیگر صحنه با انتشار اولین قسمت از سریال سقوط در نمایش خانگی که با حواشی مختلفی همراه بود بسیار خوش درخشید و با اجرای قابل قبولی در قسمت اول این مجموعه توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

در ادامه تصویری جدید از الناز ملک بازیگر سریال پاییزی را مشاهده می کنید:

نگاه کنید: عکس جدید آیسان در سریال پاییزی

عکس آیسان شخصیت سریال پاییز.

آخرین عکس بازیگر زن سریال پاییزی.

الناز ملک در این سریال نقش آیسان دختری را بازی می کرد که به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل به ترکیه می رود. اما این زوج در راه به دام داعش می افتند و این آغاز سرنوشت تلخ آنهاست. این بازیگر به زبان ترکی مسلط است و در سکانس های سریال سقوط به این زبان صحبت می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا