عمومی

نگاه متفاوت به خرید مجسمه دیزنی

وقتی که می­خواهیم مجسمه ­ای بخریم، برای مثال موقع خرید مجسمه دیزنی ، شاید به همه عواقب و مواردی که یک خرید می­تواند همراه داشته باشد توجه نکنیم. هر شخصیت دیزنی چه پیام­هایی همراه دارد و چه تاثیری روی عموم مردم و طرفدارانش می­گذارد؟ به علاوه هنر مجسمه­سازی یکی از هنرهای خاص و خداگونه است که در نظر بسیاری از هنرمندان و فیلسوفان در مجسمه­سازی روح انسان درگیر است. حال اگر شخصیت­های دیزنی که در نوع خود منحصربه­فرد هستند را با این هنر مجسمه­سازی خاص ترکیب کنیم چه نتیجه­ای خواهد داشت؟

تقریبا همه ما با انیمیشن‌های دیزنی خاطره داریم و شخصیت‌های انییمیشن‌ها برایمان دوست داشتنی و محبوب هستند. شهر کتاب پاسداران یکی از کامل ترین مجموعه‌های مجسمه‌های فیگور شخصیت‌های انیمیشن کمپانی دیزنی را دارا می‌باشد. برای خرید این مجسمه‌های زیبا و خاطره انگیز، شما می‌توانید به راحتی از روی سایت به صورت آنلاین تمام آنها را با جزئیات مشاهده فرمایید.

خرید محصولات دیزنی

علاوه بر مجسمه‌های فیگور شخصیت‌های انیمیشن کمپانی دیزنی، شهر کتاب پاسداران انواع و اقسام محصولات دیزنی را عرضه می‌کند.

خرید مجسمه‌های جیم شور

برای آشنایی بیشتر با جیم شور می‌توان گفت : آقای جیم شور در روستایی کارولینای جنوبی بزرگ شد، و والدین او افرادی بودند که در هنر سررشته داشنتد و جیم را در مسیر تصویرسازی سنتی هنر عامیانه آمریکایی هدایت کردند. مادربزرگ او یک لحاف‌ساز چیره دست بود که به او صبر و مهارت لازم برای خلق طرح‌های پیچیده را آموخت.

 

همه­ ی شخصیت­های دیزنی

وقتی به سراغ خرید مجسمه دیزنی می­رویم فقط با شخصیت اصلی هر انیمیشن مواجه نمی­شویم، بلکه خیلی از شخصیت­های منفی یا حتی شخصیت­های فرعی داستان­ها نیز نظرمان را جلب می­کنند.کمپانی دیزنی قدمت بسیار زیادی دارد. به طوری که در زمان امروز ما، فقط کودکان و نوجوانان نیستند که به انیمیشن­ها و شخصیت­های دیزنی علاقه دارند؛ بلکه بزرگسالان نیز به واسطه حس نوستالژی و خاطراتشان از کودکی به انیمیشن­ها و شخصیت­های دیزنی جذب می­شوند. دلیل قدرتمندی و پیشرفت کمپانی دیزنی خلق شخصیت­های متفاوت است. از شخصیت­های مثبت معصوم و دوستداشتنی تا شخصیت­های منفی پرقدرت و محکم، هر کدام ویژگی خاص و منحصربه­فرد خود را دارند.

هر ویژگی می­تواند بخشی از ما باشد. گاهی اوقات یک شخصیت دیزنی انقدر شبیه ما می­شود که حس می­کنیم خودمان درحال ماجراجویی هستیم. همین باعث می­شود به آن شخصیت دیزنی خاص افتخار کنیم، مبارزه کردنش را تحسین کنیم، ضعف شخصیت را کاملا بپذیریم و حتی اگر منفی باشد اقتدارش ما را به فکر فرو ببرد. به علاوه بعضی وقت­ها، این شخصیت دیزنی خاص ما در داستان، در موقعیتی قرار می­گیرد که بسیار شبیه زندگی ما می­شود و همین امر باعث همذات­پنداری بیشتر بیننده با شخصیت دیزنی می­شود. کودکان هم به طور ناخودآگاه این حس همذات­پنداری را تجربه می­کنند و به همین دلیل گاهی اوقات به یک شخصیت دیزنی علاقه بسیار زیادی نشان می­دهند. دلیل اینکه موقع خرید مجسمه دیزنی حس خوبی از آن شخصیت دریافت می­کنید نیز همین است. این حس خوب همیشه با انرژی مثبت از طرف مجسمه شخصیت دیزنی همراه است.

 

 

خرید محصولات دیزنی

هنر زیبای مجسمه­ سازی

حال که قرار است برای خرید مجسمه آماده شویم بد نیست کمی درباره مجسمه­سازی اطلاعات کسب کنیم. مجسمه­سازی از عصر حجر (دوره سنگی) شروع شده و تا به امروز هم ادامه دارد. در گذشته مجسمه­سازی سمبلی از شیوه تفکر، آداب و رسوم، فرهنگ و دین افراد و حتی قبیله­ها بوده است. در زمان امروز نیز افراد برای سمبل خاصی که مدنظرشان هست به دنبال خرید مجسمه می­روند. این سمبل می­تواند ستایش یک شخصیت و ویژگی­هایش باشد یا ستایش طرز تفکر و پیامی خاص در راه آزادی، اندیشیدن، هنر و… باشد. در گذشته افراد برای ادای احترام و بزرگداشت خدایان و هم­چنین انسان­های مهم و گرانقدرشان، مجسمه­های غول­پیکری می­ساختند و گاهی آن را می­پرستیدند. همه می­دانیم که مجسمه­سازی به واسطه ساختار ذهنی­ای که به مخاطبش می­دهد، حاوی انرژی است. پس هرقدر ارتباط فکری و روحی فرد با مجسمه نزدیک­تر باشد، انرژی آن مثبت­تر و قوی­تر خواهد بود.

 

مجسمه دیزنی

 

ترکیب شخصیت دیزنی با هنر مجسمه­ سازی

با توجه با مطالب بالا، حال کودک یا نوجوانی را درنظر بگیرید که به شدت به یک یا چند شخصیت دیزنی علاقه دارد و با مجسمه آن روبه­رو می­شود. چه انرژی مثبت و ارتباط نزدیکی با مجسمه می­گیرد. کودکان بیشتر به شخصیت­های بامزه و مثبت دیزنی و نوجوانان بیشتر به شخصیت­های پرقدرت و درعین حال با عشق ومحبت آن روی می­آورند. زمان گرفتن هدیه برای یک کودک یا نوجوان، خرید مجسمه دیزنی می­تواند اولین و بهترین انتخابتان باشد.

شاید بخواهید کودک و نوجوانتان به یکی از ویژگی­های خاص یک شخصیت دیزنی، بیشتر توجه کند یا حس می­کنید در موقعیتی با کودک قرار گرفته اید که احتیاج است چیزهایی را به او تفهیم کنید. دراین صورت خرید محصولات دیزنی و انتخاب میان مجسمه شخصیت­ها می­تواند شروعی برای فهماندن منظورتان باشد. با نوشتن توضیحاتی راجع­به شخصیت دیزنی خاص یا گرفتن انیمیشن مورد نظرتان همراه با مجسمه، کودک و نوجوان ناخودآگاه توجهش به ویژگی­های آن شخصیت دیزنی جلب می­شود. این کار او را در فکر فرو می­برد، هم شما و هم شخصیت دیزنی همیشه در خاطرش باقی خواهید ماند. حتی اگر می­خواهید یک یادگاری متفاوت و نوستالژی به دوست یا عزیز بزرگسال خود بدهید با خرید مجسمه دیزنی ممکن می­شود. شاید شخصیت دیزنی که در گذشته هر دو دوستش داشتید یا شخصیتی که فرد مورد نظرتان خود تعریف کرده که زمانی دوستش داشته است. متفاوت بودن همیشه بیشترین تاثیر را می­گذارد.

دلیل انتخاب محصولات دیزنی به عنوان کادو

محصولات دیزنی از جمله محصولاتی می باشند، که می توانید با مراجعه به شهر کتاب پاسداران آن را تهیه نمایید، این محصولات به طرز شگفت انگیزی شما را به سمت اینکه یک محصولات با کیفیت به دوستان و عزیزان خود هدیه بدهید، خواهد برد، از همین رو است که توصیه می کنیم که به طور کامل با دانستن اطلاعات مختلف در خصوص جنبه های مختلف این مجسمه ها از این نوع محصولات تهیه نمایید.

 

کیفیت محصولات دیزنی

درموقع خرید مجسمه دیزنی حتما به خصوصیات کیفیتی محصول توجه کرده­اید. جنس بیشتر محصولات از رزین، رزین سنگی لعاب­دار است. این جنس به دلیل ترکیب منحصربه­فردی که در مجسمه­سازی دارد، کیفیت را بسیار بالا برده است. جنس محصولات دیزنی به گونه­ای است که دربرابر تغییرات آب و هوایی و همچنین در برابر نور خورشید، مقاومت بالایی نسب به بقیه جنس­های مجسمه­سازی دارد. همچنین رزین به دلیل حلال نبودن در آب، رطوبت به خود جذب نمی­کند و از نفوذ آن به مجسمه جلوگیری می­کند. لکه و کثیفی به ندرت روی آن قرار می­گیرد که آن هم با یک دستمال تمیز و نم­دار از بین می­رود. عدم نفوذ آب باعث می­شود که دیگر نگران ترک خوردن مجسمه نباشیم.

وزن مجسمه دیزنی متناسب است. در برابر سایش و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد. رنگ­ها روی مجسمه بسیار شفاف و جلادار است. به علاوه رنگ­ آمیزی و طراحی مجسمه های شخصیت دیزنی با دست انجام می­شود که همین باعث بالارفتن کیفیت بصری مجسمه شده است. جنس و ترکیب رنگ­ها کاملا متناسب با جنس مجسمه است و باعث تداوم رنگ بیشتر آن می­شود. با توجه به مقاومتی که مجسمه دیزنی دربرابر محیط باز دارد.

پس موقع خرید مجسمه دیزنی می­توانید به راحتی یک مقایسه کوچک بین کیفیت خوب مجسمه و قیمت مناسب آن داشته باشد. به این ترتیب هم خودتان برای خرید پیشقدم خواهید شد هم با اطمینان به دیگران پیشنهاد خواهید کرد. همچنین می توانید در این منبع نیز بیشتر در این خصوص مطالعه نمایید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا